Majówka już niebawem – wypocznij w górach

Jak szacują analitycy, tegoroczny sezon letni 2012, rozpoczynający się długim weekendem majowym, będzie obfitował w wyjazdy krajowe. Turyści rezygnują ze spędzania urlopu w ośrodkach turystycznych za granicą, o czym zadecydowała poprawa jakości oferowanych usług i obiektów nad Bałtykiem i w polskich górach. To z pewnością zadecydowało o wzroście popularności serwisu turystycznego Karpacz.net, gdzie użytkownik znajdzie tysiące obiektów noclegowych w atrakcyjnych cenach.

Należący do firmy NetFactory serwis Karpacz.net  to lider wśród lokalnych portali prezentujących ofertę obiektów noclegowych w Karpaczu i okolicach. Portal wyświetla się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce na najpopularniejsze słowa: Karpacz, Karpacz pensjonaty, Karpacz pokoje, kwatery Karpacz, wolne pokoje Karpacz, hotele Karpacz czy pensjonaty w Karpaczu, co zapewnia skuteczną reklamę wszystkim obiektom noclegowym, które decydują się na umieszczenie swojego wpisu na stronie. Obecnie, wysoka pozycja w Internecie ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy, dlatego reklama obiektu hotelowego w serwisie Karpacz.net to skuteczna forma reklamy, docierająca w skali roku do milionów potencjalnych klientów.

Serwis turystyczny Karpacz.net  z każdym dniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród Internautów. Prawie 30 000 unikalnych użytkowników i 200 000 odsłon w tym miesiącu oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w zeszłym roku. Wydłużył się także średni czas przebywania w serwisie do prawie 6 minut. Oprócz wzrostu ilości wpisów hoteli, pensjonatów, domów wypoczynkowych i apartamentów, serwis odnotował wzrost zainteresowania użytkowników zainteresowanych wynajmem obiektu noclegowego w atrakcyjnej turystycznie miejscowości w kraju. Intuicyjny panel wyszukiwania noclegów został skategoryzowany ze względu na standard promowanych obiektów, a apartamenty, domki kempingowe, letniskowe, hotele, kwatery, pola namiotowe, pensjonaty i pokoje to tylko nieliczne z nich.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dynamiki rozwoju naszego serwisu. Tak duży wzrost liczby odwiedzin oraz zamieszczanych ogłoszeń świadczy o tym, że portal Karpacz.net cieszy się coraz większym zaufaniem użytkowników – powiedziała Joanna Babiś, Manager ds. Marketingu i PR w NetFactory. Jego dobre notowania pokazują, że na internetowym rynku ogłoszeniowym branży turystycznej osiągnęliśmy pozycję solidnego gracza. Jesteśmy przekonani, że nasz serwis będzie się rozwijał równie szybko jak do tej pory – dodaje.

Wartość portalu Karpacz.net podnosi przejrzysty i przyjazny użytkownikowi layout, który prócz wpisów obiektów noclegowych prezentuje setki ciekawostek, aktualności, kalendarz imprez czy galerię zdjęć z regionu. Atutem portalu jest unikalna domena, która umożliwia najlepsze pozycjonowanie i najszybsze dotarcie do osób szukających noclegów w Karpaczu. Mapa, umieszczona przy każdym wpisie, umożliwia dokładne zlokalizowanie interesującego nas obiektu, a galeria zdjęć i cennik – pełną orientację w ofercie.

– Staramy się być jeszcze lepsi i dlatego w rozbudowie Karpacz.net stawiamy przede wszystkim na funkcjonalność i atrakcyjność oferty, której zadaniem jest ułatwianie i usprawnianie procesu komunikacji już przy pierwszym kontakcie turystów z prowadzącymi obiektami noclegowymi. Ponadto systematycznie zwiększamy ilość materiałów publikowanych przez naszych analityków opisujących branżę turystyczną w regionie, aby przybliżyć szerszej grupie odbiorców sytuację w tej gałęzi gospodarki – mówi Michał Piaścik,  właściciel portalu Karpacz.net.

Wydawca serwisu Karpacz.net postawił na wzmocnienie komunikacji z użytkownikami Internetu i jeszcze lepszą widoczność w sieci, dlatego od kilku miesięcy regularnie zamieszcza wpisy na swoim koncie na portalu społecznościowym Facebook. Bezpośrednia i mniej oficjalna interakcja z odbiorcami okazała się strzałem w dziesiątkę, bowiem w pierwszym tygodniu działalności, fan page polubiło ponad 100 osób. Portale społecznościowe to jedno z popularnych narzędzi komunikacji z klientami. Obecnie Facebook ma w Polsce ponad 8 milionów użytkowników. Od tego roku serwis Karpacz.net stawia na zwiększanie swojego udziału w Internecie i wprowadzaniu kolejnych narzędzi dla naszych partnerów i klientów – internautów, dlatego chcemy intensywniej komunikować się z naszą grupą docelową. Jesteśmy także otwarci na sugestie i opinie dotyczące naszej firmy, dlatego zapraszamy do grona fanów Karpacza na Facebooku – przekonuje Joanna Babiś. Dla aktywnych Internautów, ale także hotelarzy, przewidzieliśmy w najbliższym czasie konkursy, a nagrodą będą vouchery do najlepszych ośrodków hotelarskich w Polsce, wyróżnione wpisy reklamowe czy pozycjonowanie – dodaje.

Użytkownicy serwisu Facebook mogą dołączyć do fanów Karpacza, wpisując te nazwę w wyszukiwarce portalu (http://www.facebook.com/Karpacz.net) oraz klikając przycisk „Lubię to!”. Posiadacze kont na Facebook mogą dodawać komentarze do pojawiających się na stronie informacji, a – dzięki funkcji „Aktualności” – będą na bieżąco informowani o nowościach, promocjach i wydarzeniach w mieście pod Śnieżką.

 Źródło: PR

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...