Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Marka lokalna dźwignią turystyki Turystyka noclegi
     Marka lokalna dźwignią turystyki

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Marka lokalna dźwignią turystyki

2013-04-29

15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.

Zagadnienia marketingu miejsc i marki lokalnej są ważnymi, choć nie do końca docenianymi segmentami promocji turystycznej. Okazją do ich omówienia będzie konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Wydarzenie odbędzie się we środę, 15 maja, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15. Pomysłodawcą i organizatorem spotkania jest Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze. Współorganizatorem jest Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Organizatorzy chcą, by wreszcie zaczęto mówić o wizerunku województwa przez pryzmat małych ojczyzn. Konferencja będzie więc okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń z zakresu promocji turystyki.

Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się Dyrektor Wydziału Promocji UMWD Agnieszka Dziedzic, pełnomocnik Wojewody Dolnośląskiego – Michał Jaros – przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu, a o festiwalu Impart ESK 2016 opowie Dyrektor Generalny – Krzysztof Maj. Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki, a dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.

Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej – procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.: Starosta Jeleniogórski – Jacek Włodyga, Dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów – Krzysztof Korzeń, Prezes Spółki Stawy Milickie SA – Sławomir Mazurek, Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału Gazety Wyborczej.

Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli m.in.: Grupa RMF, Radio Luz, Gazeta Wyborcza, gazeta.pl, tuwroclaw.com, proto.pl oraz magazyny: Wiadomości Turystyczne, Rynek Podróży, Rynek Turystyczny, Nowy Marketing i Marketer Plus.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na www.visitkarkonosze.com.



turystyka konferencja Wrocław konferencje we Wrocławiu Marketing miejsc -Trendy 2013

Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Łamigłówki drewniane

2020-10-20

Łamigłówki drewniane

Łamigłówki to sposób na rozwój logicznego myślenia oraz treningu inteligencji przestrzennej dla dzieci i dorosłych. To również świetna zabawa dla każdego. Na rynku istnieje wiele rodzajów tego typu gier, a jedną z popularniejszych form są łamigłówki drewniane. więcej...

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

2020-10-19

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

Zapewne nie raz każdy z nas spotkał się ze słowem testament. Nie da się ukryć, że jest to wyjątkowy dokument, który najczęściej sporządzany jest przez osoby, które są już w podeszłym wieku. więcej...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

2020-09-14

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

Nadal wiele osób kojarzy czas wypoczynku głównie z wakacjami. Rzeczywiście lipiec i sierpień są najcieplejszymi miesiącami w roku, ale nie oznacza to, że urlop po sezonie wysokim jest pozbawiony zalet. więcej...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...