Jak podaje Gazeta Kraków mimo kryzysu turystyka biznesowa kwitnie, co oczywiście wykorzystują hotele. Uruchamiają nawet specjalne pakiety usług skierowane dla tej grupy gości.
Ludzie przestali przyjeżdżać do Krakowa turystycznie, bo nie mają pieniędzy, a Kraków jest drogi, zastój ten dotyczy wyłącznie turystyki indywidualnej i grupowej, zaś biznesowa turystyka ma się świetnie i nadal się rozwija.
Kraków jest dla biznesmenów atrakcyjny. Miasto ma dobrą infrastrukturę: hotele, niezłą komunikację i centra konferencyjne. Bardzo ważne jest też, że po godzinach nie można się tu nudzić. Ten ciąg rekomendacji jest jednym z najważniejszych motorów rozwoju turystyki biznesowej w Krakowie. Napędzi ją jeszcze polska prezydencja w Unii Europejskiej, która przypada na drugą połowę 2011 r. Spotkania światowych przywódców i biznesmenów będą się odbywać w Polsce i oczywiście w Krakowie.
Źródło: Gazeta Kraków
turyści turystyka biznesowa kraków małopolska turystyka krajowa
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...