Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
NetSprint pomaga zarobić serwisom turystycznym Turystyka noclegi
     NetSprint pomaga zarobić serwisom turystycznym

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

NetSprint pomaga zarobić serwisom turystycznym

2009-02-28

NetSprint.pl wprowadza na rynek Information Access Platform eTravel – dedykowane rozwiązanie dla branży turystycznej, które pozwala rozbudowanym serwisom turystycznym zwiększyć liczbę użytkowników i zyskać dodatkowe źródła przychodów.

NetSprint Information Access Platform eTravel to zintegrowane rozwiązanie przeznaczone dla turystycznych serwisów online, które oferują użytkownikom wycieczki zagraniczne, hotele i przeloty, a także stanowią bazę wiedzy o państwach i regionach turystycznych. IAP eTravel poprawia użyteczność tych serwisów oraz ułatwia użytkownikom dotarcie do wszystkich poszukiwanych informacji. Wdrożenie rozwiązania przekłada się na istotny wzrost liczby użytkowników i oglądalności portali, a w rezultacie na wzrost przychodów ze sprzedaży oraz przychodów reklamowych. NetSprint eTravel oferuje atrakcyjny poziom zwrotu z inwestycji (ROI).

Najważniejsze korzyści z zastosowania rozwiązania IAP eTravel to:

  • Wzrost liczby unikalnych użytkowników (UU) i wyświetleń strony (PI) (ok. 20%)
  • Wzrost sprzedaży poprzez zwiększenie się współczynnika konwersji (ok. 15%)[1]
  • Wzrost lojalności użytkowników (zmniejszenie tzw. bouncing rate, czyli liczby użytkowników, którzy nie pozostali na stronie)
  • Zwiększenie przychodów reklamowych

Dzięki modułom automatycznej kategoryzacji oraz ponownego użycia treści, rozwiązanie NetSprint pozwala również znacznie zaoszczędzić czas spędzony na aktualizacji serwisu.

IAP eTravel składa się z czterech podstawowych modułów:

  • Cross Search – dostęp do wyników wyszukiwania pochodzących z wielu różnorodnych źródeł w jednym oknie wyszukiwarki
  • Topic Pages – automatyczne budowanie stron i wortali tematycznych powiązanych z określoną kategorią tematyczną
  • Related Content - prezentacja powiązanych kontekstowo linków i treści, pochodzących z różnych źródeł należących do tego samego właściciela
  • Contextual Advertising – reklama kontekstowa wyświetla się w wynikach wyszukiwania lub na poszczególnych podstronach – zawsze w powiązaniu z zapytaniem użytkownika lub z treścią czytanego właśnie artykułu.

Skuteczna i sprawnie działająca wyszukiwarka jest kluczowym elementem serwisu turystycznego. Potwierdza to badanie zrealizowane przez poznańską agencję Symetria. Podczas testów eye-trackingowych wyszukiwarka była miejscem, które najbardziej skupiało wzrok użytkownika na stronie głównej. Powinna zatem znajdować się w widocznym miejscu na stronie głównej serwisu; kluczowy jest jej czytelny interfejs i filtrowanie wyników, natomiast wyniki wyszukiwania muszą dopasować się elastycznie do zapytań[2].

NetSprint IAP eTravel dostarcza użytkownikom skuteczne narzędzie wyszukiwawcze dzięki funkcjom wyświetlania odpowiedzi już podczas wpisywania zapytania (Quick Search), podpowiadaniu możliwych zapytań (AutoComplete), możliwości sortowania wyników po różnych parametrach oraz sugerowaniu ofert podobnych do obecnie oglądanej (Related Content).Dzięki temu użytkownikowi sugerowane są na bieżąco potencjalnie interesujące go oferty.

Jednocześnie rozwiązanie posiada szereg funkcjonalności, które pozwalają turystycznym serwisom internetowym na optymalne wykorzystanie posiadanych treści. NetSprint IAP eTravel umożliwia tworzenie rozbudowanego „kompendium wiedzy” o państwach i regionach turystycznych w oparciu o zapytanie użytkownika (Topic Pages). Dynamicznie stworzona strona tematyczna jest jednocześnie dodatkową powierzchnią, na której można prezentować oferty. Kolejnym źródłem przychodów są treści promowane oraz reklama kontekstowa. Funkcjonalność Topic Pages wspiera również działania SEO, czyli umożliwia poprawienie pozycji serwisu w rankingach wyszukiwarek Internetu.

NetSprint IAP eTravel wspiera również zarządzanie relacjami z klientami. Dzięki funkcjonalności automatycznie generowanych newsletterów pozwala utrzymywać z nimi stały kontakt. Ponadto ułatwia orientację w potrzebach użytkownika dzięki cyklicznym raportom z wyszukiwania.

Rozwiązania NetSprint oparte na technologii wyszukiwawczej służą do zbierania, klasyfikowania i wyszukiwania danych, a także do ich kontekstowej prezentacji. NetSprint był pierwszą polską firmą, która wprowadziła silnik wyszukiwawczy oraz stworzyła zaawansowany system reklamy kontekstowej. Z korporacyjnych rozwiązań wyszukiwawczych NetSprint skorzystały już m.in. takie firmy jak Agito.pl, Bankier.pl, Eniro (właściciel Panoramy Firm), sklep internetowy Kolporter.pl (pierwsze w Polsce narzędzie wyszukiwawcze w sklepie mobilnym), Infor, IDG, Media Regionalne, Netia, PTK Centertel, Rzeczpospolita, Vobis, WP.pl oraz norweska grupa medialna Edda Media.


[1] Wewnętrzne szacunki NetSprint.pl oparte na doświadczeniach z wdrożeń i analizie ruchu na serwisach turystycznych.

[2] Badanie portali turystycznych, wybranych na podstawie danych Megapanel/PBI Gemius za październik 2008 r. przeprowadzone przeprowadzonego przez Joannę Bartkowską z agencji Symetria. Badanie miało charakter testu na grupie internautów, stąd nie jest ono reprezentatywne dla całej populacji internautów http://www.symetria.pl/files/internauta_jedzie_na_wakacje.pdf.  



internet serwisy turystyczne sprzedaż ofert turystycznych netsprint.pl


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

2022-06-15

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

2022-06-08

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

2022-05-31

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

2022-05-25

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

2022-05-25

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...