Nowa mniejsza butelka Martini Asti

Popularny włoski symbol elegancji i doskonałego smaku nareszcie jest dostępny na polskich półkach sklepowych również w mniejszej butelce.

Martini Asti o pojemność 0,2 cl to noworoczny prezent dla wszystkich fanów i fanek słodkiego ale nie przesłodzonego włoskiego wina musującego. Osoby, które mają ochotę skosztować włoskich bąbelków nie wiedząc czy skuszą się na dużą butelkę mają teraz rozwiązanie. Nowa butelka to idealnie wymierzone dwa kieliszki posiadającego wyjątkowy symbol D.O.C.G. wina. Aromat i musujące bąbelki Asti pasują zarówno jako dodatek do deserów, świeżych owoców, serów, wędzonego łososia a nawet czekolady. W wersji imprezowej ze słomką udekorowaną truskawką nowa butelka Martini Asti stanowi smaczną propozycje gotowego aromatycznego drinku, pasującego do celebrowania każdej chwili.

Butelka o pojemności 0,2 cl z racji na swoją małą wysokość, zmieści się na półce lodówki a łatwo odkręcany korek, pozwala na szybkie otwarcie.

Wyłącznym dystrybutorem słodkiego wina musującego Martini Asti jest Bacardi-Martini Polska sp. z o.o.

Źródło :PR

Międzygórze ? atrakcje i gdzie wybrać nocleg?
Sudety to piękne krajobrazowo góry, idealne dla osób, które cenią sobie wędrówki wśród pięknych krajobrazów.
Ubezpieczenie turystyczne - podczas wyjazdu za granicę
Gdy wybieramy się za granicę nie zapominajmy o zdrowotnym ubezpieczeniu turystycznym. Jest ono niezbędnym...
Podróż na Bałkany
Choć niedaleko to jednak bardzo daleko. Bałkany. Piękna kraina gdzie trudno spotkać naszych rodaków a...
Wygraj pobyt dla dwóch osób w Rzymie, Paryżu lub Barcelonie, o wartości rynkowej 6000 (sześć tysięcy) złotych brutto
Wygraj podroż do stolic - Rzym Paryż Barcelona czekają - zagraj w konkursie nie czekaj. Nagrodą pierwszego...
Wygraj swoją podróż wartą 10 000 zł.
Miej własne zdanie. I przekonaj się, że słuchają Ciebie nie tylko znajomi. Dołącz za darmo do panelu...
Zlecone/ SIT: Branża turystyczna po kryzysie wywołanym erupcją wulkanu
Podziękowanie dla polskich touroperatorów - nie zawiedliśmy zaufania klientów. Europejski przemysł turystyczny...