Nowe wyzwania i prezentacja innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie zarządzania podróżami na konferencji branżowej firmy Amadeus

W corocznej, prestiżowej imprezie wzięło udział ponad 100 przedstawicieli wiodących korporacji i czołowych reprezentantów branży turystycznej.

Warszawa, 28 października 2010 r.Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, zorganizował we wrześniu br. doroczną konferencję Corporate Travel Network, która miała miejsce w Amadeus Executive Briefing Centre w Sophia Antipolis w Nicei. W prestiżowej imprezie adresowanej dla globalnych liderów rynku wzięło udział ponad 100 ekspertów w dziedzinie zarządzania podróżami. Konferencja była poświęcona tematyce ewolucji profesjonalnego zarządzania podróżami i metodom uproszczenia organizacji podróży służbowych.

Merytoryczny przekaz imprezy stanowi odzwierciedlenie dynamiki zmian zachodzących w branży turystycznej oraz zespołowych działań jej głównych uczestników. Firma Amadeus włożyła wiele pracy i zaangażowała znaczne zasoby, by znaleźć się wśród liderów technologii dla branży turystycznej. Tego rodzaju spotkania pozwalają lepiej zrozumieć współczesne wyzwania naszej branży. Możliwość zapoznania się z poglądami uczestników i wizją firmy Amadeus była niezwykle cenna – komentuje James Westgarth, szef Extended Travel Enterprise, EADS.

Podczas konferencji odbył się cykl ciekawych prelekcji na temat strategicznych możliwości sieci turystycznych, a także inspirujące prezentacje, dyskusje panelowe oraz specjalistyczne wykłady na temat technologii. W wydarzeniu wzięło udział ponad stu przedstawicieli wiodących korporacji oraz kluczowych uczestników branży. Niespodzianką konferencji było wystąpienie Sir Robina Knox-Johnstona, sławnego żeglarza, który jako pierwszy w rejsie ‘non-stop’ samotnie opłynął świat. Słynny podróżnik opowiedział o wpływie technologii na jego przedsięwzięcie, nawiązał w wystąpieniu do logistyki podróży służbowych oraz zainspirował dyskusję na temat potęgi działania zespołowego.

Branża podróży służbowych potrzebuje niekonwencjonalnych pomysłów i inicjatyw promujących zmiany. W porównaniu do sytuacji sprzed dwudziestu lat, brakuje nowych talentów. Powinniśmy zatem zastanowić się, jak przyciągnąć do branży nowych, ciekawych ludzi oraz oryginalne idee – mówi Ron DiLeo, dyrektor wykonawczy Association of Corporate Travel Executives (ACTE).

Choć ostatnie kilka lat było trudnych dla branży podróży służbowych, musimy skoncentrować swoje wysiłki na przyszłości, weryfikując rozmaite drogi rozwoju i badając nowe obszary zysku. Te ważne doświadczenia pozwalają lepiej zrozumieć wyzwania, przed którymi stoją uczestnicy branży, co pozwala nam dostosować priorytety i przyporządkować zasoby tak, by wciąż znajdować się w czołówce dostawców technologii dla branży turystycznej i dostarczać jej najbardziej wartościowe informacje na rynku – komentuje Albert Pozo, wiceprezes działu Multinational Business & Corporate Travel w firmie Amadeus.

Eksplozja mediów społecznościowych trwale przeobraziła rynek, otwierając nowe możliwości przed osobami podróżującymi służbowo. Branża podróży służbowych może brać przykład z branży turystyki wypoczynkowej, która skutecznie wykorzystała media społecznościowe i związane z nimi możliwości rynkowe. Jednocześnie niezbędna jest świadomość przydatności tego rodzaju mechanizmów w przypadku podróży służbowych i korzyści, które mogą one przynosić menedżerom w zakresie efektywności zarządzania podróżami służbowymi, przy jednoczesnym zapewnianiu większej jakości usług i lepszego komfortu podróżowania – dodaje Albert Pozo.

***

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

 Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne
w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma
Amadeus świadczy usługi dla klientów
za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 100 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Idealny samochód dla Twojego hotelu? Postaw na Mercedes-Benz!
Świat luksusowego doświadczenia w podróżowaniu stale ewoluuje, a branża hotelarska wciąż stawia sobie...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...