Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Ogólnopolska Konferencja: Sponsoring kultury i sztuki czyli jak znaleźć sponsora - praktyczne podpowiedzi Turystyka noclegi
     Ogólnopolska Konferencja: Sponsoring kultury i sztuki czyli jak znaleźć sponsora - praktyczne podpowiedzi

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Ogólnopolska Konferencja: Sponsoring kultury i sztuki czyli jak znaleźć sponsora - praktyczne podpowiedzi

2011-06-10

Kraków, 29 lipca 2011

Działasz w stowarzyszeniu? Jesteś instytucją kultury? Prowadzisz działalność fundacyjną? Szukasz wsparcia na cele statutowe, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Chcesz skutecznie pozyskiwać sponsorów i stałych partnerów? Jak stworzyć ofertę i reklamę by pozyskać kontrahentów? Co jest dozwolone w sponsoringu (problem kryptoreklamy)? Jak się mają uwarunkowania prawne mecenatu, darowizny? Jak prowadzić skuteczny fundraising?

Chcesz uzyskać odpowiedzi na te pytania? - Zapraszamy do udziału!

Organizatorzy – MJTraining oraz Fundacja Wirtualna Kultura –  zaprosili do udziału w Konferencji specjalistów z dziedziny prawa, marketingu, fundraisingu oraz mediów. Wszystko po to by przekazać Państwu aktualną wiedzę i techniki z dziedziny pozyskiwania sponsorów i dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Konferencja ma wymiar praktyczny – kładziemy nacisk na przekazanie cennych wskazówek, a nie teorii.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym planem konferencji, a także do odwiedzenia nas na stronie: www.wirtualnakultura.pl

 

Program

 

 

10.00

Uwarunkowania prawne sponsoringu – sponsoring a media (problematyka kryptoreklamy); mecenat, darowizna

mec. Monika Brzozowska – ekspert  z zakresu prawa autorskiego, reklamy, sponsoringu

10.45

 

Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku instytucji kultury (analiza SWOT – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy, silne i słabe strony itp.) Wybór sponsorów – na jakich sponsorach nam zależy, jakich sponsorów zainteresuje nasza oferta. Sponsoring finansowy
i barterowy – czyli co mamy do zaoferowania sponsorom i co sponsorzy mogą nam zaoferować?

Magdalena Ujma – kierownik ds. grupy produktów w firmie Polpharma S.A.

11.30

Przygotowania kampanii promującej wydarzenie kulturalne – jak się przygotować do poszukiwania sponsora – harmonogram działań

  • wybór partnerów medialnych – jak dokonać wyboru, jakich partnerów medialnych potrzebujemy, jak poszukiwać partnerów medialnych
  • przygotowanie prezentacji dla partnerów medialnych czyli jak zainteresować partnerów medialnych naszym wydarzeniem
  • facebook, goldenline, twister – gdzie nie może nas zabraknąć
  • opiekun wydarzenia, call – center, centrum prasowe, przygotowywanie projektów dla mediów
  • przygotowanie strony internetowej jako końcowa część spójnego wizerunku
  • aktywne poszukiwanie sponsorów – wybór, lista mailingowa, telefony lub/i kontakt bezpośredni

Magdalena Ujma – kierownik grupy produktów w firmie Polpharma S.A.

12.45

Mecenat państwa – Ministerstwo Kultury w procesie sponsoringu instytucji kultury? Czy prawo odstrasza od sponsorowania?

mec. Monika Brzozowska – adwokat, partner w Kancelarii PD&B

14.15

Lunch

 

14.45

Jakie są niebezpieczeństwa dla sponsora wydarzenia kulturalnego?

Jakich wydarzeń nie sponsorujemy i dlaczego? Dlaczego nie wybieramy oferty sponsoringu – główne błędy w ofertach przesyłanych przez instytucje kultury, problematyka negocjacji ze sponsorem.

Magdalena Ujma – kierownik ds. grupy produktów w firmie Polpharma S.A.

15.30

Czy firmy chcą sponsorować instytucję kultury?

Co zyskujemy, dlaczego sponsorujemy, czego oczekujemy od instytucji kultury, korzyści dla sponsora, monitoring efektów działań sponsoringowych – raporty dla sponsora - Case study.

Magdalena Ujma – kierownik grupy produktów w firmie Polpharma S.A

16.00

Rola mediów w procesie sponsoringu czyli jak dotrzeć i przekonać mass-media?

Media i informacja o sponsorze – jak zainteresować media informacją o sponsoringu – działania instytucji kultury i sponsora, czy media boją się informowania o sponsorach?

Edyta Krześniak – redaktor TVN

17.00

Podsumowanie Konferencji

17.30

Zakończenie Konferencji, rozdanie certyfikatów

 

 

 



 



konferencja marketing prawo media


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Łamigłówki drewniane

2020-10-20

Łamigłówki drewniane

Łamigłówki to sposób na rozwój logicznego myślenia oraz treningu inteligencji przestrzennej dla dzieci i dorosłych. To również świetna zabawa dla każdego. Na rynku istnieje wiele rodzajów tego typu gier, a jedną z popularniejszych form są łamigłówki drewniane. więcej...

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

2020-10-19

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

Zapewne nie raz każdy z nas spotkał się ze słowem testament. Nie da się ukryć, że jest to wyjątkowy dokument, który najczęściej sporządzany jest przez osoby, które są już w podeszłym wieku. więcej...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

2020-09-14

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

Nadal wiele osób kojarzy czas wypoczynku głównie z wakacjami. Rzeczywiście lipiec i sierpień są najcieplejszymi miesiącami w roku, ale nie oznacza to, że urlop po sezonie wysokim jest pozbawiony zalet. więcej...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...