Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Ogólnopolska Konferencja: Sponsoring kultury i sztuki czyli jak znaleźć sponsora - praktyczne podpowiedzi Turystyka noclegi
     Ogólnopolska Konferencja: Sponsoring kultury i sztuki czyli jak znaleźć sponsora - praktyczne podpowiedzi

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Ogólnopolska Konferencja: Sponsoring kultury i sztuki czyli jak znaleźć sponsora - praktyczne podpowiedzi

2011-06-10

Kraków, 29 lipca 2011

Działasz w stowarzyszeniu? Jesteś instytucją kultury? Prowadzisz działalność fundacyjną? Szukasz wsparcia na cele statutowe, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Chcesz skutecznie pozyskiwać sponsorów i stałych partnerów? Jak stworzyć ofertę i reklamę by pozyskać kontrahentów? Co jest dozwolone w sponsoringu (problem kryptoreklamy)? Jak się mają uwarunkowania prawne mecenatu, darowizny? Jak prowadzić skuteczny fundraising?

Chcesz uzyskać odpowiedzi na te pytania? - Zapraszamy do udziału!

Organizatorzy – MJTraining oraz Fundacja Wirtualna Kultura –  zaprosili do udziału w Konferencji specjalistów z dziedziny prawa, marketingu, fundraisingu oraz mediów. Wszystko po to by przekazać Państwu aktualną wiedzę i techniki z dziedziny pozyskiwania sponsorów i dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Konferencja ma wymiar praktyczny – kładziemy nacisk na przekazanie cennych wskazówek, a nie teorii.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym planem konferencji, a także do odwiedzenia nas na stronie: www.wirtualnakultura.pl

 

Program

 

 

10.00

Uwarunkowania prawne sponsoringu – sponsoring a media (problematyka kryptoreklamy); mecenat, darowizna

mec. Monika Brzozowska – ekspert  z zakresu prawa autorskiego, reklamy, sponsoringu

10.45

 

Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku instytucji kultury (analiza SWOT – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy, silne i słabe strony itp.) Wybór sponsorów – na jakich sponsorach nam zależy, jakich sponsorów zainteresuje nasza oferta. Sponsoring finansowy
i barterowy – czyli co mamy do zaoferowania sponsorom i co sponsorzy mogą nam zaoferować?

Magdalena Ujma – kierownik ds. grupy produktów w firmie Polpharma S.A.

11.30

Przygotowania kampanii promującej wydarzenie kulturalne – jak się przygotować do poszukiwania sponsora – harmonogram działań

  • wybór partnerów medialnych – jak dokonać wyboru, jakich partnerów medialnych potrzebujemy, jak poszukiwać partnerów medialnych
  • przygotowanie prezentacji dla partnerów medialnych czyli jak zainteresować partnerów medialnych naszym wydarzeniem
  • facebook, goldenline, twister – gdzie nie może nas zabraknąć
  • opiekun wydarzenia, call – center, centrum prasowe, przygotowywanie projektów dla mediów
  • przygotowanie strony internetowej jako końcowa część spójnego wizerunku
  • aktywne poszukiwanie sponsorów – wybór, lista mailingowa, telefony lub/i kontakt bezpośredni

Magdalena Ujma – kierownik grupy produktów w firmie Polpharma S.A.

12.45

Mecenat państwa – Ministerstwo Kultury w procesie sponsoringu instytucji kultury? Czy prawo odstrasza od sponsorowania?

mec. Monika Brzozowska – adwokat, partner w Kancelarii PD&B

14.15

Lunch

 

14.45

Jakie są niebezpieczeństwa dla sponsora wydarzenia kulturalnego?

Jakich wydarzeń nie sponsorujemy i dlaczego? Dlaczego nie wybieramy oferty sponsoringu – główne błędy w ofertach przesyłanych przez instytucje kultury, problematyka negocjacji ze sponsorem.

Magdalena Ujma – kierownik ds. grupy produktów w firmie Polpharma S.A.

15.30

Czy firmy chcą sponsorować instytucję kultury?

Co zyskujemy, dlaczego sponsorujemy, czego oczekujemy od instytucji kultury, korzyści dla sponsora, monitoring efektów działań sponsoringowych – raporty dla sponsora - Case study.

Magdalena Ujma – kierownik grupy produktów w firmie Polpharma S.A

16.00

Rola mediów w procesie sponsoringu czyli jak dotrzeć i przekonać mass-media?

Media i informacja o sponsorze – jak zainteresować media informacją o sponsoringu – działania instytucji kultury i sponsora, czy media boją się informowania o sponsorach?

Edyta Krześniak – redaktor TVN

17.00

Podsumowanie Konferencji

17.30

Zakończenie Konferencji, rozdanie certyfikatów

 

 

 



 



konferencja marketing prawo media


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Niebezpieczeństwa na trasie - jak uniknąć problemów z dętkami rowerowymi?

2023-03-22

Niebezpieczeństwa na trasie - jak uniknąć problemów z dętkami rowerowymi?

Turystyka rowerowa jest wspaniałym sposobem na aktywny wypoczynek i zwiedzanie pięknych okolic. więcej...

Miejsce gdzie tradycja miesza się z nowoczesnością - poznaj najlepszy hotel w Białce

2023-03-14

Miejsce gdzie tradycja miesza się z nowoczesnością - poznaj najlepszy hotel w Białce

Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...

Okulary Uvex - must-have dla każdego turysty i podróżnika

2023-03-12

Okulary Uvex - must-have dla każdego turysty i podróżnika

Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...

Niezawodne busy do Polski w niskiej cenie? To możliwe!

2023-03-09

Niezawodne busy do Polski w niskiej cenie? To możliwe!

Myślisz, że nie da się wyjechać za granicę, bez ponoszenia wysokich kosztów? Nic bardziej mylnego! Na rynku transportowym znajdziesz mnóstwo firm przewozowych, dysponujących o wiele korzystniejszymi cenami. więcej...

Zarezerwuj bus do Anglii i zapłać w dniu wyjazdu - to możliwe!

2023-03-08

Zarezerwuj bus do Anglii i zapłać w dniu wyjazdu - to możliwe!

Chciałbyś zarezerwować bus do Anglii, jednak nie masz wystarczającej ilości pieniędzy na ten moment lub po prostu nie chciałbyś robić przelewu w danej chwili? Spokojnie, w niektórych firmach przewozowych istnieje możliwość zapłaty bezpośrednio u kierowcy w dniu wyjazdu. więcej...