Kraków, 29 lipca 2011
Działasz w stowarzyszeniu? Jesteś instytucją kultury? Prowadzisz działalność fundacyjną? Szukasz wsparcia na cele statutowe, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Chcesz skutecznie pozyskiwać sponsorów i stałych partnerów? Jak stworzyć ofertę i reklamę by pozyskać kontrahentów? Co jest dozwolone w sponsoringu (problem kryptoreklamy)? Jak się mają uwarunkowania prawne mecenatu, darowizny? Jak prowadzić skuteczny fundraising?
Chcesz uzyskać odpowiedzi na te pytania? - Zapraszamy do udziału!
Organizatorzy – MJTraining oraz Fundacja Wirtualna Kultura – zaprosili do udziału w Konferencji specjalistów z dziedziny prawa, marketingu, fundraisingu oraz mediów. Wszystko po to by przekazać Państwu aktualną wiedzę i techniki z dziedziny pozyskiwania sponsorów i dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Konferencja ma wymiar praktyczny – kładziemy nacisk na przekazanie cennych wskazówek, a nie teorii.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym planem konferencji, a także do odwiedzenia nas na stronie: www.wirtualnakultura.pl
Program
10.00 |
Uwarunkowania prawne sponsoringu – sponsoring a media (problematyka kryptoreklamy); mecenat, darowizna mec. Monika Brzozowska – ekspert z zakresu prawa autorskiego, reklamy, sponsoringu |
10.45
|
Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku instytucji kultury (analiza SWOT – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy, silne i słabe strony itp.) Wybór sponsorów – na jakich sponsorach nam zależy, jakich sponsorów zainteresuje nasza oferta. Sponsoring finansowy Magdalena Ujma – kierownik ds. grupy produktów w firmie Polpharma S.A. |
11.30 |
Przygotowania kampanii promującej wydarzenie kulturalne – jak się przygotować do poszukiwania sponsora – harmonogram działań
Magdalena Ujma – kierownik grupy produktów w firmie Polpharma S.A. |
12.45 |
Mecenat państwa – Ministerstwo Kultury w procesie sponsoringu instytucji kultury? Czy prawo odstrasza od sponsorowania? mec. Monika Brzozowska – adwokat, partner w Kancelarii PD&B |
14.15 |
Lunch
|
14.45 |
Jakie są niebezpieczeństwa dla sponsora wydarzenia kulturalnego? Jakich wydarzeń nie sponsorujemy i dlaczego? Dlaczego nie wybieramy oferty sponsoringu – główne błędy w ofertach przesyłanych przez instytucje kultury, problematyka negocjacji ze sponsorem. Magdalena Ujma – kierownik ds. grupy produktów w firmie Polpharma S.A. |
15.30 |
Czy firmy chcą sponsorować instytucję kultury? Co zyskujemy, dlaczego sponsorujemy, czego oczekujemy od instytucji kultury, korzyści dla sponsora, monitoring efektów działań sponsoringowych – raporty dla sponsora - Case study. Magdalena Ujma – kierownik grupy produktów w firmie Polpharma S.A |
16.00 |
Rola mediów w procesie sponsoringu czyli jak dotrzeć i przekonać mass-media? Media i informacja o sponsorze – jak zainteresować media informacją o sponsoringu – działania instytucji kultury i sponsora, czy media boją się informowania o sponsorach? Edyta Krześniak – redaktor TVN |
17.00 |
Podsumowanie Konferencji |
17.30 |
Zakończenie Konferencji, rozdanie certyfikatów |
konferencja marketing prawo media
Turystyka rowerowa jest wspaniałym sposobem na aktywny wypoczynek i zwiedzanie pięknych okolic. więcej...
Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...
Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...
Myślisz, że nie da się wyjechać za granicę, bez ponoszenia wysokich kosztów? Nic bardziej mylnego! Na rynku transportowym znajdziesz mnóstwo firm przewozowych, dysponujących o wiele korzystniejszymi cenami. więcej...
Chciałbyś zarezerwować bus do Anglii, jednak nie masz wystarczającej ilości pieniędzy na ten moment lub po prostu nie chciałbyś robić przelewu w danej chwili? Spokojnie, w niektórych firmach przewozowych istnieje możliwość zapłaty bezpośrednio u kierowcy w dniu wyjazdu. więcej...