Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Owocne randki podczas Giełdy ofert karnawałowych Turystyka noclegi
     Owocne randki podczas Giełdy ofert karnawałowych

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Owocne randki podczas Giełdy ofert karnawałowych

2010-12-03

Dnia 17 listopada 2010 r. odbyła się druga edycja warsztatów biznesowych Fast Date - „Hotele & Meeting Plannerzy. Giełda ofert karnawałowych”. Organizatorem spotkania był portal MeetingPlanner.pl.

 

Wszyscy obecni na sali meeting plannerzy mieli okazję, w czasie indywidualnych spotkań, zapoznać się z ofertą świąteczno-karnawałową hoteli konferencyjnych. Formuła fast-date to sprawdzony sposób nie tylko na poznanie ofert, ale także - wzajemnych potrzeb i oczekiwań.

 

W spotkaniu, oprócz organizatorów spotkań - zleceniodawców korporacyjnych, przedstawicieli agencji eventowych uczestniczyły prestiżowe hotele, takie jak: Hotel Anders Resort & Spa; Hotel Centuria Wellness & SPA; Hotel Dosłońce Conference & SPA; Grupa Trip; Hyatt Regency Warsaw; Jan III Sobieski Hotel; Kyriad Prestige, Hotel Première Classe, Campanile (Louvre - Hotels); Mazurkas Conference Centre; Radisson Blu Centrum Hotel; Sofitel Warsaw Victoria; Warsaw Marriott Hotel, Zespół Pałacowy Galiny.

 

Podobnie jak w pierwszej edycji, warsztatom towarzyszył panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, tym razem pod hasłem - „Eventy świąteczne i karnawałowe standard czy rewolucje?”. W dyskusji udział wzięli: Katarzyna Pawluś - Lech, Operational Marketing Manager w Renault Trucks Polska; Magdalena Cieślak, Account Director w agencji United Partners; Wojciech Cłapiński, Dyrektor Zarządzający agencji El Padre; Renata Hoff, Wice Dyrektor hotelu Centuria; Daniel Błaszkiewicz, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu hotelu Anders Resort & Spa.

 

Na podstawie wygłoszonych w trakcie dyskusji opinii, nasuwa się wniosek, że w przypadku ofert świątecznych, ze względu na specyfikę czasu, w którym są one organizowane, nadal dominują spotkania bardziej tradycyjne. Coraz częściej do tematu imprez świątecznych podchodzi się bardziej lekko, mniej restrykcyjnie. Zdarza się, że klienci agencji organizujących spotkania życzą sobie, żeby nie akcentować jego religijnego charakteru. Istnieje również zjawisko przesuwania budżetów przeznaczonych na organizację eventu na późniejszy okres - karnawałowy.

 

W czasie dyskusji pojawiły się również pewne propozycje zmierzające do podniesienia atrakcyjności świąteczno-karnawałowej oferty hotelowej w stosunku do propozycji innych obiektów, takich jak np. restauracje. Prelegenci zwrócili tu uwagę, że takie elementy jak: zorganizowanie atrakcyjnego dojazdu do obiektu, wzbogacenie oferty bardziej rozbudowaną scenografią świąteczną mogłyby zadziałać na korzyść hotelu. Pojawił się również głos, żeby wprowadzić bardziej systemowe rozwiązania, które miałyby zachęcić agencje do rekomendowania usług hotelowych swoim klientom. Dzięki oferowanym przez hotel rabatom, organizacja wydarzenia przez agencję mogłaby być dla klienta mniej kosztowna niż przy organizacji na własną rękę.

 

- Reakcje uczestników świadczą o tym, że spotkania typu Fast Date są pożyteczne i owocne dla obu stron. Meeting plannerzy mają okazję poznać ofertę hotelową i wynegocjować atrakcyjne warunki, zaś hotele poznać oczekiwania i zaprezentować swoje możliwości. Spotkania face to face są naszym zdaniem doskonałym dopełnieniem kontaktu mailowego czy telefonicznego - powiedział Piotr Cieślak, Dyrektor Zarządzający portalu MeetingPlanner.pl.

 

Największym uznaniem meeting plannerów spotkała się prezentacja oferty przygotowana przez Zespół Pałacowy Galiny. Nagrodą był Pakiet Premium portalu MeetingPlanner.pl.


Warsztat portalu MeetingPlanner.pl był imprezą towarzyszącą Targom usług dla biznesu Meetings Poland Expo.

 

Ze względu na duże zainteresowanie i zadowolenie uczestników z dotychczasowych spotkań, portal MeetingPlanner.pl planuje kontynuację warsztatów w formule Fast Date.

 
 
Źródło: PR



hotele hotel targi targi turystyczne karnawał giełda ofert karnawałowych


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy

2020-05-19

Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy

Warszawa jest miastem, w którym po zakończonych zajęciach uczestnicy konferencji lub szkoleń mogą znaleźć chwilę wytchnienia zwiedzając przepiękne Stare Miasto, Barbakan, lub spacerując po Mariensztacie. Stamtąd już tylko parę kroków na równie urokliwy rynek Nowego Miasta. więcej...

Kraków - perła małopolski magnesem dla biznesu. Wynajem sal w tym mieście

2020-05-19

Kraków - perła małopolski magnesem dla biznesu.  Wynajem sal w tym mieście

Nie potrzeb nikogo przekonywać, że Kraków to jedno z największych polskich miast. Jest ono także jednym z najpiękniejszych miast w całej Europie. Pełniło niegdyś bardzo ważną funkcję w naszym kraju. Ponadto Kraków jest przykładem niesamowitej mieszanki architektonicznej. więcej...

Uroki województwa Świętokrzyskiego - nocleg w Górach Świętokrzyskich

2020-05-19

Uroki województwa Świętokrzyskiego - nocleg w Górach Świętokrzyskich

Pobyt w tak malowniczych i pięknych miejscowościach nie może potrwać jednego dnia. Można spokojnie w Świętokrzyskiem spędzić cały urlop. więcej...

Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu, ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa

2020-05-14

Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu,  ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa

Koronawirus wbrew przypuszczeniom wcale nie zmienił nastawienia Polaków do wypoczynku. Nadal ponad połowa chce wypoczywać w hotelach (55%), nieznacznie więcej osób niż w poprzednich latach planuje wyjazd do apartamentów (16%), za to nie widać znaczącego skoku jeśli chodzi o wypoczynek w odosobnieniu. Wyraźnie za to turyści oczekują nowego podejścia do bezpieczeństwa ? blisko 60% badanych chce, by miejsca noclegowe były certyfikowane pod tym kątem. Takie wnioski płyną z badania ?Nowe oczekiwania gości hotelowych w czasach COVID-19? zrealizowanego na grupie ponad 3,4 tys. osób. więcej...

Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.

2020-05-11

Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.

Zapewne nie raz marzy nam się żeby gdzieś pojechać, a niejednokrotnie chcieli byśmy już gdzieś tam być. W domu ciągłe obowiązki , praca i nieustanna gonitwa, chciało by się zrobić jakiś miły przerywnik, znaleźć jakąś odskocznie od tej codzienności. więcej...