Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej

Galeria Marketingu Miejsc

 
 
Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej

Termin:
19-20 listopada 2009 (czwartek, piątek)

Miejsce:
Łódź, Łódź Art Center

Organizator
Brief for Poland – pierwsza platforma marketingu miejsc (w ramach Magazynu Marketingu BRIEF)

Promocja i budowanie wizerunku gmin, miast i województw staje się coraz bardziej istotnym elementem zarządzania i rozwoju jednostek samorządu terytorialnego w Polsce. Aby móc skutecznie realizować te działa trzeba umieć korzystać z profesjonalnych usługodawców. Kreatywna przestrzeń postindustrialnych hal dawnej fabryki Scheiblera w Łodzi, w samym sercu Polski, będzie idealną płaszczyzną do poznania się i nawiązania współpracy profesjonalnych usługodawców marketingowych z podmiotami administracji publicznej. Targi umożliwią tym dwóm grupom poznanie się oraz zasad wzajemnej współpracy.

Wystawcy:
Profesjonalni usługodawcy marketingowi będą prezentować się w galeriach tematycznych według branż:

  • GALERIA PRu – firmy PRowe, doradcze w obszarze budowania wizerunku miejsc, urzędów, polityków, zarządzania kryzysowego itd.
  • GALERIA REKLAMY – agencje reklamowe, kreatywne, brandingowe, CI itp.
  • GALERIA MEDIÓW – tv, prasa, radio, magazyny, outdoor, Internet, domy mediowe
  • GALERIA INTERNETU – agencje interaktywne, projektowe, providerzy itp.
  • GALERIA EVENTÓW – agencje eventowe
  • GALERIA PRINTU – drukarnie
  • GALERIA GADŻETÓW – producenci i dystrybutorzy gadżetów reklamowych
  • GALERIA BADAŃ – agencje badawcze
  • GALERIA DESIGNU – projektanci, firmy designerskie, małej architektury miejskiej itp.
  • GALERIA DOBRYCH PRAKTYK – miasta i regiony, które są najbardziej doświadczone w Polsce w realizowaniu skutecznych projektów marketingowych

Odwiedzający:

  • dyrektorzy i przedstawiciele departamentów promocji z urzędów gmin, miast, województw, powiatów, a także organizacji odpowiedzialnych za promocję polski (POT, PAIZ itp.),
  • szefowie organizacji odpowiedzialnych za promocję turystyczną (ROT, LOT) i promocję gospodarczą (SSE, biura obsługi inwestorów itp.),
  • kierownicy marketingu przedsiębiorstw komunalnych oraz uczelni.

Organizacja:
Wystawcy będą prezentować swoje portfolio, projekty, doświadczenie w wyznaczonej przestrzeni w galeriach tematycznych na łącznej powierzchni 1200 m2. Kreatywna przestrzeń hal Łódź Art Center wymusza kreatywne podejście do zagospodarowania powierzchni stoiska – bardziej na zasadzie prezentacji dzieła sztuki w Galerii niż „sztywnego” boksu tradycyjnych targów.

Wejście na Targi dla przedstawicieli urzędów administracji publicznej (rządowej i samorządowej) jest BEZPŁATNE pod warunkiem zarejestrowania się on line na stronie Targów. Poza zwiedzaniem galerii i poszczególnych stoisk wystawców goście będę mogli umówić się na spotkania face-to-face z wybranymi przedstawicielami usługodawców w specjalnej strefie spotkań (deklarując wcześniej taką chęć poprzez stronę internetową targów).

Pierwszego dnia Targów odbędzie się także debata: „Rola władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku gminy, miasta, regionu”, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk – red. naczelny Magazynu BRIEF. Udział w debacie już potwierdzili: Jerzy Kropiwnicki – Prezydent Miasta Łodzi, Piotr Czubiński – Burmistrz Miasta Kraśnik oraz Andrzej Kosztowniak – Prezydent Miasta Radomia.

REJESTRACJA ON-LINE

O Targach powiedzieli:

Michal Krawczyk, Zastępca dyrektora kancelarii prezydenta d/s marketingu miasta, Urząd Miasta Lublin: „Targi usług marketingowych dla administracji publicznej to znakomity pomysł. Tego rodzaju przedsięwzięcie da szanse przedstawicielom miast i regionów zajmujących się marketingiem spotkania w jednym miejscu i jednym czasie wielu firm, które zainteresowane są współpracą z nimi. Sam planuję dla miasta kilka projektów marketingowych i chciałbym poznać bliżej firmy, które zaproszę do współpracy przy ich realizacji. Branża marketingu terytorialnego w Polsce stale się rozwija i profesjonalizuje. Liczę, że Targi będą tego dowodem.”.

Przemek Bogdanowicz, chief creative officer i prezes BBDO Warszawa: „Targi to dobry pomysł na profesjonalizację kolejnej grupy klientów, którzy zaczynają korzystać z naszych usług. Miasta i regiony w Polsce dojrzały do tego by profesjonalnie i skutecznie się promować, my możemy im w tym pomóc, a targi dają nam możliwość poznania się i nawiązania współpracy. Czas w którym urząd był traktowany jako klient drugiej kategorii dla dużej agencji reklamowej odchodzi do lamusa. Miasta z 30 mln budżetem na promocję i coraz bardziej doświadczonymi marketerami po swojej stronie to bardzo dobry partner dla wszystkich graczy na tym rynku.”.

Wydarzenia towarzyszące:

19 listopada – Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego – mecenas Galerii Marketingu Miejsc oraz Forum Praktyków Marketingu Miejsc – we współpracy z Brief for Poland zorganizuje seminarium nt. „Współpraca w marketingu terytorialnym – Rada Promocji Regionów i Miast”. Do udziału w zamkniętym spotkaniu zostali zaproszeni szefowie promocji z urzędów miast wojewódzkich oraz urzędów marszałkowskich wszystkich województw. Seminarium zostanie poświęcone dyskusji nad ideą oraz zasadami ustanowienia Rady Promocji Regionów i Miast. Wstępna koncepcja powołania Rady została zaprezentowana przez Fundację podczas konferencji „Promocja Polski – strategie regionalne” w kwietniu br. w Warszawie. Celem Rady miałaby być poprawa skuteczności i efektywności działań z zakresu marketingu terytorialnego Polski poprzez stworzenie narzędzia komunikacji dla podmiotów realizujących zadania w obszarze marketingu terytorialnego Polski, ze szczególnym uwzględnieniem potencjału współpracy miast i regionów. Docelowo Rada miałaby stanowić instytucję służącą podejmowaniu partnerskiego dialogu z administracją rządową w zakresie strategicznych projektów promocji Polski. Obecnie brakuje dogodnej platformy dla kooperacji samorządów z rządem odnośnie marketingu terytorialnego Polski, co utrudnia projektowanie strategii promocji regionów. Dalszych informacji udziela Jarosław Górski – doradca prezesa Fundacja „Teraz Polska” –

j.gorski@terazpolska.pl

20 listopada – odbędzie się druga edycja prestiżowego seminarium dla przedstawicieli miast i regionów – Forum Praktyków Marketingu Miejsc. Unikalna formuła seminarium pozwala praktykom ze strony branży marketingowej, jak i tych po stronie administracji, uczyć się od siebie nawzajem. Gościem specjalnym tej edycji będzie: Jose Fillipe Torres – BloomConsulting, Madryt, Hiszpania – według magazynu ‘The Economist’ najlepszy ekspert ds. brandingu państw.

Ponieważ Targi odbywają się w ramach Festiwalu Reklamy AD Days, odwiedzający będą mogli skorzystać także z bogatej oferty wydarzeń towarzyszących, tj:

  • Wystawa Mistrzów Reklamy – jedyna w swoim rodzaju prezentacja dokonań poszczególnych twórców reklamy, którzy wyjdą zza fasady agencji reklamowych i pokażą się jako indywidualni artyści.
  • Prezentacja Młodych Talentów ‘Idea Hunters’ – młodzi kreatorzy zmierzą się z zadanie na projekt komunikacji reklamowej, co da im szanse sprawdzenia się w “reklamowym realu”.

 Źródło: www.brief4poland.pl

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...