Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej Turystyka noclegi
     Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej

2009-11-12

Galeria Marketingu Miejsc

 
 
Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej

Termin:
19-20 listopada 2009 (czwartek, piątek)

Miejsce:
Łódź, Łódź Art Center

Organizator
Brief for Poland – pierwsza platforma marketingu miejsc (w ramach Magazynu Marketingu BRIEF)

Promocja i budowanie wizerunku gmin, miast i województw staje się coraz bardziej istotnym elementem zarządzania i rozwoju jednostek samorządu terytorialnego w Polsce. Aby móc skutecznie realizować te działa trzeba umieć korzystać z profesjonalnych usługodawców. Kreatywna przestrzeń postindustrialnych hal dawnej fabryki Scheiblera w Łodzi, w samym sercu Polski, będzie idealną płaszczyzną do poznania się i nawiązania współpracy profesjonalnych usługodawców marketingowych z podmiotami administracji publicznej. Targi umożliwią tym dwóm grupom poznanie się oraz zasad wzajemnej współpracy.


Wystawcy:
Profesjonalni usługodawcy marketingowi będą prezentować się w galeriach tematycznych według branż:
  • GALERIA PRu – firmy PRowe, doradcze w obszarze budowania wizerunku miejsc, urzędów, polityków, zarządzania kryzysowego itd.
  • GALERIA REKLAMY – agencje reklamowe, kreatywne, brandingowe, CI itp.
  • GALERIA MEDIÓW – tv, prasa, radio, magazyny, outdoor, Internet, domy mediowe
  • GALERIA INTERNETU – agencje interaktywne, projektowe, providerzy itp.
  • GALERIA EVENTÓW – agencje eventowe
  • GALERIA PRINTU – drukarnie
  • GALERIA GADŻETÓW – producenci i dystrybutorzy gadżetów reklamowych
  • GALERIA BADAŃ – agencje badawcze
  • GALERIA DESIGNU – projektanci, firmy designerskie, małej architektury miejskiej itp.
  • GALERIA DOBRYCH PRAKTYK – miasta i regiony, które są najbardziej doświadczone w Polsce w realizowaniu skutecznych projektów marketingowych

Odwiedzający:
  • dyrektorzy i przedstawiciele departamentów promocji z urzędów gmin, miast, województw, powiatów, a także organizacji odpowiedzialnych za promocję polski (POT, PAIZ itp.),
  • szefowie organizacji odpowiedzialnych za promocję turystyczną (ROT, LOT) i promocję gospodarczą (SSE, biura obsługi inwestorów itp.),
  • kierownicy marketingu przedsiębiorstw komunalnych oraz uczelni.

Organizacja:
Wystawcy będą prezentować swoje portfolio, projekty, doświadczenie w wyznaczonej przestrzeni w galeriach tematycznych na łącznej powierzchni 1200 m2. Kreatywna przestrzeń hal Łódź Art Center wymusza kreatywne podejście do zagospodarowania powierzchni stoiska – bardziej na zasadzie prezentacji dzieła sztuki w Galerii niż „sztywnego” boksu tradycyjnych targów.

Wejście na Targi dla przedstawicieli urzędów administracji publicznej (rządowej i samorządowej) jest BEZPŁATNE pod warunkiem zarejestrowania się on line na stronie Targów. Poza zwiedzaniem galerii i poszczególnych stoisk wystawców goście będę mogli umówić się na spotkania face-to-face z wybranymi przedstawicielami usługodawców w specjalnej strefie spotkań (deklarując wcześniej taką chęć poprzez stronę internetową targów).

Pierwszego dnia Targów odbędzie się także debata: „Rola władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku gminy, miasta, regionu”, którą poprowadzi Grzegorz Kiszluk - red. naczelny Magazynu BRIEF. Udział w debacie już potwierdzili: Jerzy Kropiwnicki – Prezydent Miasta Łodzi, Piotr Czubiński - Burmistrz Miasta Kraśnik oraz Andrzej Kosztowniak - Prezydent Miasta Radomia.

REJESTRACJA ON-LINE

O Targach powiedzieli:

Michal Krawczyk, Zastępca dyrektora kancelarii prezydenta d/s marketingu miasta, Urząd Miasta Lublin: „Targi usług marketingowych dla administracji publicznej to znakomity pomysł. Tego rodzaju przedsięwzięcie da szanse przedstawicielom miast i regionów zajmujących się marketingiem spotkania w jednym miejscu i jednym czasie wielu firm, które zainteresowane są współpracą z nimi. Sam planuję dla miasta kilka projektów marketingowych i chciałbym poznać bliżej firmy, które zaproszę do współpracy przy ich realizacji. Branża marketingu terytorialnego w Polsce stale się rozwija i profesjonalizuje. Liczę, że Targi będą tego dowodem.”.

Przemek Bogdanowicz, chief creative officer i prezes BBDO Warszawa: „Targi to dobry pomysł na profesjonalizację kolejnej grupy klientów, którzy zaczynają korzystać z naszych usług. Miasta i regiony w Polsce dojrzały do tego by profesjonalnie i skutecznie się promować, my możemy im w tym pomóc, a targi dają nam możliwość poznania się i nawiązania współpracy. Czas w którym urząd był traktowany jako klient drugiej kategorii dla dużej agencji reklamowej odchodzi do lamusa. Miasta z 30 mln budżetem na promocję i coraz bardziej doświadczonymi marketerami po swojej stronie to bardzo dobry partner dla wszystkich graczy na tym rynku.”.

Wydarzenia towarzyszące:

19 listopada - Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego – mecenas Galerii Marketingu Miejsc oraz Forum Praktyków Marketingu Miejsc – we współpracy z Brief for Poland zorganizuje seminarium nt. „Współpraca w marketingu terytorialnym – Rada Promocji Regionów i Miast”. Do udziału w zamkniętym spotkaniu zostali zaproszeni szefowie promocji z urzędów miast wojewódzkich oraz urzędów marszałkowskich wszystkich województw. Seminarium zostanie poświęcone dyskusji nad ideą oraz zasadami ustanowienia Rady Promocji Regionów i Miast. Wstępna koncepcja powołania Rady została zaprezentowana przez Fundację podczas konferencji „Promocja Polski – strategie regionalne” w kwietniu br. w Warszawie. Celem Rady miałaby być poprawa skuteczności i efektywności działań z zakresu marketingu terytorialnego Polski poprzez stworzenie narzędzia komunikacji dla podmiotów realizujących zadania w obszarze marketingu terytorialnego Polski, ze szczególnym uwzględnieniem potencjału współpracy miast i regionów. Docelowo Rada miałaby stanowić instytucję służącą podejmowaniu partnerskiego dialogu z administracją rządową w zakresie strategicznych projektów promocji Polski. Obecnie brakuje dogodnej platformy dla kooperacji samorządów z rządem odnośnie marketingu terytorialnego Polski, co utrudnia projektowanie strategii promocji regionów. Dalszych informacji udziela Jarosław Górski – doradca prezesa Fundacja „Teraz Polska” – j.gorski@terazpolska.pl


20 listopada - odbędzie się druga edycja prestiżowego seminarium dla przedstawicieli miast i regionów - Forum Praktyków Marketingu Miejsc. Unikalna formuła seminarium pozwala praktykom ze strony branży marketingowej, jak i tych po stronie administracji, uczyć się od siebie nawzajem. Gościem specjalnym tej edycji będzie: Jose Fillipe Torres – BloomConsulting, Madryt, Hiszpania - według magazynu ‘The Economist’ najlepszy ekspert ds. brandingu państw.

Ponieważ Targi odbywają się w ramach Festiwalu Reklamy AD Days, odwiedzający będą mogli skorzystać także z bogatej oferty wydarzeń towarzyszących, tj:
  • Wystawa Mistrzów Reklamy - jedyna w swoim rodzaju prezentacja dokonań poszczególnych twórców reklamy, którzy wyjdą zza fasady agencji reklamowych i pokażą się jako indywidualni artyści.
  • Prezentacja Młodych Talentów ‘Idea Hunters’ - młodzi kreatorzy zmierzą się z zadanie na projekt komunikacji reklamowej, co da im szanse sprawdzenia się w “reklamowym realu”.
 Źródło: www.brief4poland.pl



turystyka targi targi turystyczne turystyka krajowa miasta promocja miast promocja gmin


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Czy warto odkamieniać urządzenia AGD?

2021-10-04

Czy warto odkamieniać urządzenia AGD?

Niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, jak ważną rolę pełni odkamienianie urządzeń AGD, takich jak czajnik czy ekspres do kawy. Niestety praktyka pokazuje, że zaniedbując ten czynnik, znacząco skracamy żywotność tych urządzeń. Jednocześnie zagotowanie w nich wody z biegiem czasu zajmuje coraz więcej czasu. Jak zatem skutecznie odkamienić czajnik lub ekspres do kawy? Sprawdzimy to w dzisiejszym artykule. więcej...

Wodospad Szklarki - dlaczego warto go odwiedzić?

2021-09-27

Wodospad Szklarki - dlaczego warto go odwiedzić?

Wśród największych atrakcji Karkonoskiego Parku Narodowego można wymienić Wodospad Szklarki. Warto dowiedzieć się na jego temat nieco więcej oraz poznać praktyczne informacje. więcej...

Mazury - kraina tysiąca jezior i zabytków historii.

2021-08-16

Mazury - kraina tysiąca jezior i zabytków historii.

"Cudze chwalicie, swego nie znacie. Sami nie wiecie co posiadacie" - pisał niegdyś Stanisław Jachowicz. Stwierdzenie to jest bardzo prawdziwe. Można zachwycić się pięknymi zagranicznymi podróżami, podziwiać piękno przyrody, zabytków w obcych stronach więcej...

Gniazdka kontaktowe i podzespoły - co musisz o nich wiedzieć jadąc za granicę

2021-08-16

Gniazdka kontaktowe i podzespoły - co musisz o nich wiedzieć jadąc za granicę

Wakacje bez sprzętu elektronicznego są obecnie nie do wyobrażenia. Nie ma w tym niczego złego, ponieważ telefon z szybkim dostępem do internetu może okazać się bardzo pomocny podczas nawigacji w nowym miejscu. więcej...

Jak poruszać się po Norwegii - samochód to najlepsza opcja

2021-08-09

Jak poruszać się po Norwegii - samochód to najlepsza opcja

Niezależnie od tego, czy planujesz w Norwegii wakacje, prowadzisz w Oslo interesy, czy chcesz z Norwegią związać się na stałe, kwestią, którą trzeba prędzej, czy później wziąć pod uwagę jest transport. Sposób, w jaki będziesz poruszać się po Norwegii określi Twoją codzi więcej...