W trakcie tego spotkania z przedstawicielami mediów Kraj Partnerski reprezentował Jan Wawrzyniak, dyrektor berlińskiego ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej, któremu towarzyszył ambasador „N” dzierżący pod pachą futbolową piłkę. Jego obecność zainaugurowała kampanię wizerunkową w tym szczególnie istotnym roku dla promocji Polski i polskiej turystyki na świecie.
„N” wzbudził żywe zainteresowanie i sympatię. Teraz musi zaintrygować i przykuć uwagę berlińczyków i uczestników ITB polską prezentacją podczas trwającego od 8 do 13 marca światowego salonu turystycznego.
polska targi targi turystyczne berlin Targi ITB Targi ITB 2011 berlińskie targi
Turystyka rowerowa jest wspaniałym sposobem na aktywny wypoczynek i zwiedzanie pięknych okolic. więcej...
Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...
Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...
Myślisz, że nie da się wyjechać za granicę, bez ponoszenia wysokich kosztów? Nic bardziej mylnego! Na rynku transportowym znajdziesz mnóstwo firm przewozowych, dysponujących o wiele korzystniejszymi cenami. więcej...
Chciałbyś zarezerwować bus do Anglii, jednak nie masz wystarczającej ilości pieniędzy na ten moment lub po prostu nie chciałbyś robić przelewu w danej chwili? Spokojnie, w niektórych firmach przewozowych istnieje możliwość zapłaty bezpośrednio u kierowcy w dniu wyjazdu. więcej...