Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Po wystawieniu złej oceny właściciel hotelu w Wielkiej Brytanii wyrzuca gościa z pokoju Turystyka noclegi
     Po wystawieniu złej oceny właściciel hotelu w Wielkiej Brytanii wyrzuca gościa z pokoju

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Po wystawieniu złej oceny właściciel hotelu w Wielkiej Brytanii wyrzuca gościa z pokoju

2010-10-14
Dziesięć najczęstszych powodów negatywnych ocen hoteli
Norymberga, 13 października 2010 r. - Według doniesień renomowanego austriackiego dziennika* brytyjski hotelarz z Blackpool "pozbył" się pary niechcianych gości. Wyrzucił ich z pokoju, gdy goście ci, najwyraźniej tuż po zameldowaniu, wystawili hotelowi negatywną opinię na internetowej stronie oceny hoteli, korzystając z telefonu komórkowego.
Jeszcze kilka lat temu zakurzona skrzynka skarg i zażaleń była najpopularniejszą, a często jedyną dyskretną możliwością wyrażenia niezadowolenia ze złych warunków w hotelu, bez pewności, jaki będzie to miało skutek. Teraz to już przeszłość. Internet zrewolucjonizował również kwestię reklamacji w hotelarstwie. Dzisiaj goście piszą sprawozdania z pobytu, a portale publikują je na swoich stronach internetowych. Przenośne środki komunikacji przyspieszają ten proces, co pokazuje opisany powyżej przypadek.
hotel.info (http://www.hotel.info) przeanalizował komentarze gości z ponad miliona ocen hoteli i znalazł dziesięć najczęstszych powodów niezadowolenia gości:
·         śniadanie: zbyt wysoka cena śniadania, nieadekwatna do jakości i ilości jedzenia. Za mały wybór. Brak szybkiego donoszenia potraw/nakrywania miejsc dla kolejnych gości. Stare, długo leżące jedzenie;
·         miejsca parkingowe: zdaniem gości za wysokie ceny miejsca na parkingu/w garażu, często również nieprawidłowe informacje w prezentacji hotelu dotyczące dostępności i ceny;
·         hałas: goście rzadziej skarżą się na usytuowanie hotelu w centrum miasta i związany z tym hałas z ulicy, niż na cienkie ściany w pokojach i brak dźwiękoszczelnych okien;
·         wielkość pokoju: szczególnie gościom z Ameryki Północnej nie podobają się małe pokoje hotelowe i ciasne łazienki w hotelach europejskich;
·         jakość usług/uprzejmość: na jakość usług nie skarżą sią najczęściej goście z zagranicy. To głównie goście z kraju są niezadowoleni z jakości usług.

Źródło informacji: APA-OTS

Na podstawie: SIT PAP



hotele podróże wycieczki turystyka hotel turystyka krajowa turystyka zagraniczna Serwis Informacji Turystycznych PAP


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Busy do Niemiec - Zetbus dowiezie szybko i bezpiecznie

2019-10-08

Busy do Niemiec - Zetbus dowiezie szybko i bezpiecznie

Reprezentujemy firmę, która powstała na bazie wieloletniego doświadczenia w pokonywaniu wielo kilometrowych europejskich tras. Kilkoro naszych znajomych miało problem z szybkim dotarciem z Poznania do Stuttgartu. Busy do Niemiec rzadko kursowały na trasach łączących północno-zachodnią Polskę z południowymi landami. Postanowiliśmy to zmienić, stąd firma Zetbus i specjalizacja w obsłudze pasażerów zainteresowanych przejazdem w tym kierunku. Aktualnie zabieramy klientów z województwa kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, lubuskiego, zachodniopomorskiego i pomorskiego. więcej...

Co zjeść w Polsce?

2019-10-08

Co zjeść w Polsce?

Polska to kraj o wieloletniej tradycji kulinarnej. Kuchnia polska jest niezwykle bogata, i każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Ostatnimi czasy coraz więcej polskich restauracji wraca do tradycyjnej kuchni polskiej, szczególnie w obrębie starówki. więcej...

Jak wybrać parking przy lotnisku? Kilka istotnych informacji

2019-10-01

Jak wybrać parking przy lotnisku? Kilka istotnych informacji

Lotnisko Katowice to bez dwóch zdań jeden z najpopularniejszych międzynarodowych portów lotniczych w Polsce. więcej...

Wycieczki do Chin

2019-09-30

Wycieczki do Chin

Zainteresowanie turystyką nigdy nie słabnie. Cyklicznie zmienia się jednak popularność najchętniej odwiedzanych miejsc. W ostatnim czasie coraz większym zainteresowaniem cieszą się wycieczki do Chin. Czym przyciąga to najludniejsze państwo świata? więcej...

Cenne wskazówki dla wynajmujących auta

2019-09-30

Cenne wskazówki dla wynajmujących auta

Wynajem auta to nic trudnego. Jest to wygodne rozwiązanie dla osoby prywatnej, turysty czy przedsiębiorcy. Jeżeli tylko orientujemy się jak postępować przed podpisaniem umowy wypożyczenia samochodu sporo zyskamy. więcej...