Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Podsumowanie Konferencji oraz udziału IGLTA w targach Tour Salon 2008. Turystyka noclegi
     Podsumowanie Konferencji oraz udziału IGLTA w targach Tour Salon 2008.

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Podsumowanie Konferencji oraz udziału IGLTA w targach Tour Salon 2008.

2008-10-29

W trakcie największych targów turystycznych Tour Salon 2008 w Poznaniu została zorganizowana po raz pierwszy w Polsce branżowa konferencja dotycząca turystyki gejowskiej, po raz pierwszy na targach turystycznych znalazło się również stoisko turystycznej organizacji gejowskiej.

Stoisko International Gay & Lesbian Travel Assocciation znalazło się pośród innych firm i organizacji turystycznych w pawilonie 3A. Licznie odwiedzający stoisko goście pytali przede wszystkim o gejowskie biura podróży w Polsce, ofertę turystyczną dla mniejszości seksualnych, możliwośd współpracy z touroperatorami z zagranicy oraz narzędzia marketingowe pozwalające zorientowad działalnośd na sektor GLBT (geje, lesbijki, biseksualiści oraz osoby transgenderyczne).

W trakcie targów Tour Salon 2008 nie odbyła się żadna demonstracja skierowana przeciwko turystyce gejowskiej a pojawienie się IGLTA na tej prestiżowej imprezie zostało przyjęte przez przedstawicieli branży turystycznej z dużym zainteresowaniem.

Konferencja pt. „ Turystka gejowska – najszybciej rozwijający się sektor w turystyce” została zorganizowana przez International Gay & Lesbian Travel Assocciation 17 października 2008 jako oficjalna impreza towarzysząca targom turystycznym Tour Salon 2008. Wśród gości znaleźli się przedstawiciele firm turystycznych: touroperatorzy, agenci turystyczni, internetowe biura podróży, hotelarze, przedstawiciele linii lotniczych oraz firm marketingowych. Licznie reprezentowane były również media.

W konferencji wzięło udział 6 prelegentów:

  1. Dariusz Pałęcki, prezes Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o. w swoim wystąpieniu przedstawił dane szacunkowe dotyczące rynku gejowskich usług turystycznych w Polsce oraz przygotowanie polskich firm do obsługi tego rynku. Na podstawie statystyk Dariusz Pałęcki przedstawił wielkośd ruchu turystycznego, który omija Polskę z powodu braku pozytywnych opinii o gejowskiej turystyce w Polsce , braku ofert skierowanych do tej grupy i braku marketingu Polski w świecie gejowskim.2.

  2. Tom Nibbio, Globalny Ambasador IGLTA, zdefiniował pojęcie turystyki gejowskiej, przedstawił oczekiwania klienteli GLBT oraz pokazał wielkośd tego rynku w Europie i dynamikę jego wzrostu.

  3. Iva Trifonov, Dyrektor Generalny Sheraton Poznan Hotel, przedstawiła filozofię sieci Starwood zgodnie z którą trzeba byd otwartym i wykazywad zrozumienie nie tylko wobec osób homoseksualnych ale wobec wszystkich gości.

  4. Ian Johnoson z firmy Out Now Consulting od ponad 20 lat zajmuje marketingiem skierowanym do sektora GLBT. Na bazie doświadczeo z korporacjami takimi jak City Bank oraz Hilton przedstawił konkretne rozwiązania wdrażane przez światowe firmy, kierujące swoją ofertę również do mniejszości seksualnych.

  5. Julian Cotignola, Dyrektor Marketingu Czech Airlines w trakcie prezentacji zwrócił uwagę na wymagania klienteli GLBT oraz przedstawił założenia jasnej i otwartej polityki tolerancyjności wobec klientów linii lotniczych.

  6. Maciej Zimowski, Dyrektor Bird Service z Krakowa, dowiódł, że Polska z powodzeniem może konkurowad z innymi europejskimi destynacjami a wyjątkowe walory naszego kraju są niepowtarzalne w skali kontynentu.

Prezentacje wszystkich prelegentów znajdują się na oficjalnej stronie konferencji: http://iglta.pl/konferencje/index.html

Źródło: pr



konferencje turystyka konferencja kongres


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Wakacje 2017: Polacy lubią to!

2017-06-27

Wakacje 2017: Polacy lubią to!

Wakacje - czas oczekiwanych urlopów i błogiego, letniego wypoczynku. Polacy coraz bardziej świadomie planują wczasy: z wyprzedzeniem i z finezją. Coraz mniej turystów czeka na "last minute", większość ceni sobie wybór wakacji o wymarzonej destynacji i standardzie. Gdzie zatem w tym roku Polacy spędzą wakacje? więcej...

Do marszu, gotowi, start! Rusza proekologiczny projekt eneloop expedition 2100

2017-06-26

Do marszu, gotowi, start! Rusza proekologiczny projekt eneloop expedition 2100

Warszawa, 22 czerwca 2017 roku - już 23 czerwca startuje eneloop expedition 2100 - paneuropejski, charytatywny projekt zainicjowany przez Panasonic Energy Europe. Trzy zespoły: z Polski (czerwony), Danii (fioletowy) oraz Wielkiej Brytanii (żółty) staną do rywalizacji, by wygrać dla wybranej przez siebie proekologicznej organizacji nagrodę w wysokości 21 000 euro. więcej...

50 niezwykłych, charytatywnych skoków spadochronowych w jeden dzień!

2017-06-26

50 niezwykłych, charytatywnych skoków spadochronowych w jeden dzień!

Tomasz Kozłowski, wybitny skoczek spadochronowy, ustanowił kolejny rekord wykonując 50 skoków ze spadochronem w ciągu jednego dnia. Jego wyczyn to również wspaniała akcja charytatywna. Dla każdego skoku Tomasz Kozłowski pozyskał sponsora, który przekazał pieniądze potrzebującej osobie. W sumie udało się zebrać niemal 200 tysięcy złotych, które trafią do osób niepełnosprawnych i chorych. Termo Organika, największy producent styropianu w Polsce, zaangażowała się w kolejny już wspólny projekt i została sponsorem jednego ze skoków. więcej...

Targi EuroGastro i WorldHotel - wydarzenie na światowym poziomie

2017-06-26

Targi EuroGastro i WorldHotel - wydarzenie na światowym poziomie

22. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz 11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel to najważniejsze spotkania dla branży HoReCa. więcej...

Od stóp do głów - Regatta na kolonię i każdą przygodę

2017-06-26

Od stóp do głów - Regatta na kolonię i każdą przygodę

Lista niezbędnych rzeczy na wyjazd przekazana przez organizatorów wypoczynku często wywołuje panikę u rodziców. Co roku przed kolonią lub obozem całe rodziny udają się na zakupy brakujących akcesoriów. Warto wybrać taki sprzęt, który będzie wytrzymały, wygodny, funkcjonalny i jak najbardziej uniwersalny. Dziecko na wakacjach musi być zabezpieczone zarówno przed słońcem, jak i deszczem, wiatrem oraz chłodem. Jednocześnie wszystko musi się zmieścić do jednego plecaka lub walizki - o takich gabarytach i ciężarze, by młodzi koloniści sami byli w stanie bagaż udźwignąć i przetransportować na miejsce noclegu. więcej...