Polska turystyka w CNN

Jutro, czyli 26 września rusza 12-tygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki oraz turystyki w CNN International. Polska będzie prezentowana jako kraj nowoczesny i dynamiczny, atrakcyjny turystycznie, wiarygodny partner gospodarczy oraz dogodne miejsce do lokowania inwestycji.

Realizacja prezentowanej kampanii jest efektem współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. Jej celem jest budowa pozytywnego wizerunku Polski.Jednym słowem zaistniała ścisła współpraca organizacji zajmujących się promocją Polski we wspólnym projekcie.

Należy dodać, że w tym samym czasie na antenie CNN promować się będą polskie miasta takie jak: Gdańsk, Warszawa i Łódź a także warszawska Giełda Papierów Wartościowych. Kompleksowość działań podmiotów budżetowych, samorządowych oraz biznesu zaowocuje niespotykaną do tej pory kampanią promującą Polskę.

Zostaną przedstawione dwa spoty promocyjne ukazujące Polskę jako kraj o dynamicznie rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla dynamicznych i aktywnych osób.

Kampania rozpoczeta zostanie 26 września i zakończy się 14 grudnia 2008. Przez 12 tygodni oba 30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w CNN 625 razy. W uzupełnieniu kampanii telewizyjnej, spoty zostaną wyświetlone na stronach CNN.com, CNN.com/International i CNNMoney.com minimum 1 000 000 razy. Dodatkowo kampanię w Internecie wspierać będą banery reklamowe Polski na stronie www.cnn.com/poland.

Kampania Polski w CNN jest uzupełnieniem promocji naszego kraju poprzez serię programów przygotowanych przez CNN, poświęconych Polsce, jej gospodarce, polityce, turystyce i kulturze prezentowanych pod tytułem ”Eye on Poland”, których emisja odbędzie się między 6 a 12 października bierzacego roku. W tym czasie uwaga opinii publicznej zwrócona będzie na Polskę, a spoty promocyjne wzmocnią efekt zainteresowania krajem.

Dziennikarzy zainteresowanych premierą spotu zapraszamy na konferencję prasową połączona z projekcją spotów, która odbędzie siędzisiaj, czyli w dniu 25 września o godzinie 13:00 Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Szczegółowe informacje: michał.nykowski@pot.gov.pl

Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...