Wymyśl scenariusz swoich wymarzonych wakacji, prześlij go najlepiej wraz z nagraniem, w którym opowiesz dlaczego właśnie Ty powinieneś wygrać i poczekaj na werdykt Jury. Nagroda główna to aż do 8 000 zł na realizację swoich wymarzonych planów w województwie pomorskim oraz kamera HD. Dla 10 kolejnych uczestników nagrodami są aparaty cyfrowe.
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna przygotowała wyjątkową okazję dla wszystkich, którzy mają wakacyjne marzenia i potrafią je kreatywnie opisać. Jedyne co ogranicza uczestników konkursów to fantazja i nieograniczona oferta turystyczna województwa pomorskiego. Można zaplanować wypad z przyjaciółmi, samotnie czy z rodziną. Scenariusz powinien być na tyle atrakcyjny, aby zaskoczyć jury i pokazać, jak wiele Pomorskie ma do zaoferowania. Szlaki kulturowe, oferty SPA, kitesurfing czy loty balonem? Wybór należy do uczestników konkursu. Zwycięzca będzie zobowiązany do realizacji swojego scenariusza i krótkiego relacjonowania za pomocą kamery każdego etapu swoich wymarzonych wakacji.
Jednym z jurorów jest znany podróżnik Marek Kamiński, który tak zaprasza do udziału konkursie:
- Wokół nas jest wiele inspirujących miejsc. Wystarczy dobrze się rozejrzeć. Życzę wam wielu pomysłów na wymarzone wakacje i powodzenia w ich realizacji. Taki konkurs to doskonały sposób na urzeczywistnienie swoich marzeń. Szczególnie zachęcam was do szukania inspiracji nad Wisłą.
- Jestem przekonany, że pomysły mogą być zadziwiające, odkrywające niezwykłe atrakcje Pomorskiego i prezentujące ciekawe aktywności turystyczne – przekonuje Wojciech Kreft – Dyrektor Biura Zarządu PROT.
Zgłoszenia można przesyłać do 30 maja 2011 r. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie: www.nabierzkolorow.pl.
DEMO Effective Launching to firma obecna na rynku od 20 lat. Specjalizuje się w budowaniu silnych brandów poprzez tworzenie strategii, która wytycza kierunki działania, określa cele - zarówno marketingowe, jak i biznesowe oraz sposoby komunikacji. Od 1990 roku DEMO wprowadziło lub repozycjonowało ponad 100 brandów i zrealizowało ponad 500 kampanii. W portfolio agencji są takie marki, jak: Tiger, Zumi, Grześki, Ludwik, Kamis, Bakoma, W. Kruk, Isover, Orlen Platinum. DEMO jest również autorem strategii marki miasta Gdańsk 2008-2013, Augustowa 2010-2015, Łodzi 2010-2016, Radomia, jak również województwa podkarpackiego 2010-2015, Regionu Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca. Agencja jest także twórcą kampanii społecznych „Zadbaj o swoją markę”, „Kupując polskie produkty - dajesz pracę” oraz „Kupuj nasze – są powody do dumy.”
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.
DEPARTAMENT TURSYSTYKI URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
80-828 Gdańsk, Długi Targ 1-7, tel. +48 (58) 326 83 50, fax. +48 (58) 326 83 52
e-mail: dt@woj.pomorskie.pl, www.woj-pomorskie.pl, www.wrotapomorza.pl
POMORSKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
80-958 Gdańsk, Długi Targ 8-10, tel. +48 (58) 732 70 40, fax. +48 (58) 320 41 39
e-mail: it@prot.gda.pl, www.prot.gda.pl
wakacje morze konkurs atrakcje turystyczne pomorze lato 2011 wakacje 2011
Poradniki turystyczne to niezawodny sposób na wygodne i sprawne organizowanie podróży. Są one świetnym źródłem informacji, jeśli chodzi o atrakcje, dojazd i noclegi. więcej...
Różnego rodzaju przynęty naturalne i zanęty na ryby używane są przez wędkarzy do wabienia oraz łowienia ryb. Różni je rozmiar, ale także zapach zanęty, dzięki czemu doświadczeni wędkarze mogą wybrać najbardziej odpowiedni produkt do danego rodzaju łowienia. więcej...
Turystyka rowerowa jest wspaniałym sposobem na aktywny wypoczynek i zwiedzanie pięknych okolic. więcej...
Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...
Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...