Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Pomorze dostało dwa miliony na promocję turystyki biznesowej Turystyka noclegi
     Pomorze dostało dwa miliony na promocję turystyki biznesowej

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Pomorze dostało dwa miliony na promocję turystyki biznesowej

2009-07-10

Ponad 2 mln zł unijnej dotacji przyznano Gdańskiej Organizacji Turystycznej na realizację zadań dotyczacych promocji turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza. Projekt będzie realizowany przez trzy lata i według jego twórców przyczyni się do wzrostu liczby imprez biznesowych organizowanych w regionie oraz wzrostu liczby turystów, przybywających do Gdańska w celach biznesowych.

Przedmiotem projektu “Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza” jest kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym. Jej efektem ma być wzmocnienie marki i wizerunku Gdańska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej. Całkowita wartość projektu to ponad 2,9 mln zł. Wysokość dofinansowania z funduszy unijnych to 75 proc. zakładanych kosztów, czyli nieco ponad 2 mln zł. Projekt planowany jest na trzy lata - do końca 2011r.

Projekt zakłada między innymi wykonanie portalu informacyjnego o turystyce biznesowej, opracowanie materiałów promocyjnych (katalogu obiektów konferencyjnych, folderu, filmu reklamowego), przeprowadzenie badań dotyczących dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 – 2011. Zaplanowano również udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM, w Brukseli EMIF oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego, organizację cyklu podróży studyjnych dla branżowych dziennikarzy zagranicznych i biur podróży, promocję oferty regionu w międzynarodowej mediach oraz organizację cyklu szkoleń dla branży turystycznej.

Realizacją przedsięwzięcia zajmie się GOT – Gdańsk Convention Bureau, która zgodnie z porozumieniem zawartym z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.

Gdańska Organizacja Turystyczna



turystyka biznesowa konferencje Gdańsk targi wakacje w Gdańsku


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Czy warto kupić opony wielosezonowe?

2022-05-16

Czy warto kupić opony wielosezonowe?

Chcesz zaoszczędzić na oponach do samochodu? W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będą opony całoroczne. więcej...

Silvarium Poczopek - Dlaczego warto odwiedzić ?

2022-04-27

Silvarium Poczopek - Dlaczego warto odwiedzić ?

Poczopek to niewielka osada położona niedaleko Białegostoku. Sama wieś nie przedstawia jakiś nadzwyczajnych atrakcji. Co innego Nadleśnictwo w Krynkach. więcej...

Co zabrać ze sobą na pieszą wycieczkę w góry?

2022-03-17

Co zabrać ze sobą na pieszą wycieczkę w góry?

Marzysz o spędzeniu urlopu z dala od miejskiego zgiełku, za to wśród nieskażonych ludzką ręką polskich gór? więcej...

Apartament, hotel przy promenadzie z widokiem na morze

2022-04-08

Apartament, hotel przy promenadzie z widokiem na morze

Polskie wybrzeże każdego roku przeżywa prawdziwe oblężenie i pojawia się tam wielu turystów szukających dla siebie atrakcyjnego miejsca na wakacyjny wyjazd. więcej...

Jesienią warto wybrać się do nadmorskiego SPA. Oto dlaczego

2022-04-05

Jesienią warto wybrać się do nadmorskiego SPA. Oto dlaczego

Zastanawiasz się nad wyjazdem nad polskie morze? To bardzo dobry pomysł. Unikniesz wakacyjnego tłoku i naprawdę skutecznie wypoczniesz. więcej...