Poznań za pół ceny – po raz siódmy!

Poznań zaprasza turystów na weekend 3-4 maja i kusi unikalnym programem turystycznym oraz  50% zniżką oferowaną przez ponad 160 partnerów. Akcja “Poznań za pól ceny” organizowana jest w Poznaniu od lat, a tegoroczna edycja to już siódme spotkanie z turystami z Polski i zagranicy.

Organizowana od 2008 r. akcja ma na celu prezentację bogatej oferty turystycznej miasta i jego okolic. – Wiemy, że nasz projekt doczekał się już stałych klientów i cały czas zdobywa nowych – mówi Jan Mazurczak, Prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. – Dzięki świadomej współpracy usługodawców możemy zaproponować szeroki wachlarz doskonałych jakościowo usług i unikalny program turystyczny – dodaje Mazurczak. – Po kilku latach wspólnego budowania marki jesteśmy pewni, że odwiedzający Poznań turyści wyjeżdżają z miasta z przekonaniem, że warto tutaj wracać.  

Tegoroczna edycja akacji zaplanowana na weekend 3-4 maja to ponad 160 atrakcji turystycznych. Za pół ceny będzie można spać w luksusowych hotelach i popularnych hostelach. W prestiżowych hotelach czterogwiazdkowych ceny za pokój dwuosobowy zaczynają się już od 135 zł, a za nocleg w hostelu zapłacimy od 30 zł. W 70 restauracjach, barach i pizzeriach zjemy doskonałe potrawy i spotkamy utytułowanych szefów kuchni. Przez dwa dni turyści mogą liczyć na 100% jakości za 50% ceny.

Program uzupełniają muzea, zoo, palmiarnia, baseny, parki linowe, spa, bowling, wrotkarnia czy nawet warsztaty rękodzieła i cermiczne. Za pół ceny pójdziemy do teatru, opery czy antykwariatu.

Przygotowano także kilka nowości. Sporym zainteresowaniem cieszyć się będzie zapewne otwierana w długi weekend majowy interaktywna Brama Poznania, nowoczesne centrum interpretacji historii, do którego wejdziemy za darmo. Za darmo wejdziemy też do nowoczesnego Interaktywnego Centrum Bezpieczeństwa Skoda Auto Lab, w którym zajrzymy do wnętrz samochodów czy przeżyjemy symulację dachowania. Przebojem zapewne będzie także otwarte w połowie kwietnia Rogalowe Muzeum Poznania, w którym możemy doświadczyć całego procesu produkcji rogala świętomarcińskiego.

W czasie akcji odbędzie się także druga już gra “Check-in Poznań” powstała na bazie popularnego serwisu foursquare. Na uczestników gry czekają specjalne nagrody.

Dla usługodawców to okazja do prezentacji dobrej jakościowo oferty – tłumaczy Jakub Pindych z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, koordynator akcji. – Nasi partnerzy to z jednej strony znani i doceniani na rynku usługodawcy, z drugiej nowe, mniej znane przedsięwzięcia. Jedni i drudzy są gotowi zmierzyć się z prawdziwym najazdem turystów i mieszkańców Poznania. – Na liście tegorocznych atrakcji zaznaczyłem już kilka miejsc, które chętnie odwiedzę z przyjaciółmi – dodaje Jakub Pindych.

Więcej informacji o akcji: www.poznanzapolceny.pl

 

“Poznań za pół ceny” jest akcją promującą turystyczne walory Poznania i okolic organizowaną przez Poznańska Lokalną Organizację Turystyczną. Pierwsza edycja akcji odbyła się w maju 2008 roku i była pierwszą w Polce i Europie akcją marketingową, wykorzystującą pomysł wyprzedaży w promocji miasta.

 Podstawową ideą akcji jest popularyzowanie w Polsce i za granicą możliwości spędzenia weekendu w Poznaniu. Obniżenie cen o 50% na usługi turystyczne jest więc pretekstem, by zwrócić uwagę na Poznań a jednocześnie oryginalną akcją handlową, poprzez którą Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna chce wypromować weekend w Poznaniu. Akcje zorganizowano po raz pierwszy w weekend przypadający po Święcie Bożego Ciała w 2008 roku (24-25 maja 2008 r.). Wszystkie edycje akcji zostały podsumowane badaniami przeprowadzonymi przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, obejmującymi między innymi poniższy zakres: struktura uczestników akcji, źródła informacji o akcji, wykorzystanie oferty dostępnej w czasie akcji, opinie uczestników na temat akcji, ocena oferty turystycznej Poznania przez uczestników akcji. Wszystkie raporty dostępne są na stronie www.poznanzapolceny.pl

Pomysł wyprzedaży turystycznej oferty miasta w formule “za pół ceny” znalazł wielu naśladowców. W Polsce z poznańskiej idei korzysta już kilkadziesiąt miast i regionów!

 

PR

Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON 2011 - Podsumowanie
Tegoroczna, 22. edycja największych w Polsce Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON, która...
"Poznań za pół ceny" z konkursem
Akcja "Poznań za pół ceny" zbliża się wielkimi krokami. Już 5-6 czerwca w Poznaniu hotele, restauracje...
Kwatery, noclegi Poznań
Poznań to jedno z najstarszych miast Polski, które dodatkowo uznawane jest za stolicę województwa wielkopolskiego....
Noclegi w Poznaniu
Poznań miasto położone przy autostradzie A2, stolica wielkopolski jest bez wątpienia prężnym centrum...
Wielkopolska - wycieczka na jeden dzień.
Podróże kształcą, wie o tym nawet małe dziecko, kształcą nawet te najkrótsze, najbliższe naszej okolicy....
Poznań Palmiarnia
Poznańska Palmiarnia od wielu wielu lat cieszy się ogromną popularnością i nic w tym dziwnego, bo zachwycających...