Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT) otrzymała fundusze na kampanię promocyjną turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), Oś priorytetowa 6 – Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 – Promocja i informacja turystyczna.
W dniu 30 lipca 2009r. odbyło się uroczyste podpisanie umowy o dofinansowanie projektu.
Przedmiotem projektu „Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza” jest kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym. Jej efektem ma być wzmocnienie marki i wizerunku Gdańska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej.
Całkowita wartość projektu to 2 958 393,00 PLN. Wysokość dofinansowania z funduszy unijnych – 2 082 820,00 PLN. Projekt planowany jest na 3 lata – do końca 2011 roku.
W ramach projektu realizowane będą następujące działania:
- wykonanie portalu informacyjnego o turystyce biznesowej,
- opracowanie materiałów promocyjnych – katalogu obiektów konferencyjnych, folderu, filmu reklamowego
i prezentacji multimedialnej oraz innych materiałów promocyjnych,
- przeprowadzenie badań dotyczących dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 – 2011,
- udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM,
w Brukseli EMIF oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego,
- organizacja cyklu podróży studyjnych dla branżowych dziennikarzy zagranicznych i biur podróży,
- promocja oferty regionu w międzynarodowej prasie (CIM, CAT Publications, wydawnictwa targowe, Bedouk, MICE Poland) i Internecie,
- organizacja cyklu szkoleń dla branży turystycznej pt. „Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych”,
- utworzenie i promocja produktów turystyki biznesowej
- udział w międzynarodowych sieciach współpracy – ICCA (International Congress & Convention Association) i MPI (Meeting Professionals International) .
Podmiotem odpowiedzialnym za realizację przedsięwzięcia jest wyodrębniona komórka GOT – Gdańsk Convention Bureau, która zgodnie z porozumieniem zawartym między GOT a Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.
Jesteśmy przekonani, że planowana kampania promocyjna przyniesie oczekiwane rezultaty i przyczyni się do wzrostu liczby imprez biznesowych organizowanych w Gdańsku i Pomorzu oraz znaczącego wzrostu turystów, przybywających do Gdańska w celach biznesowych.
Źródło: GOT
turystyka biznesowa konferencja Gdańsk miasta
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...