Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza

Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT) otrzymała fundusze na kampanię promocyjną turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), Oś priorytetowa 6 – Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 – Promocja i informacja turystyczna.
 
W dniu 30 lipca 2009r. odbyło się uroczyste podpisanie umowy o dofinansowanie projektu.
 
Przedmiotem projektu „Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza” jest kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym. Jej efektem ma być wzmocnienie marki i wizerunku Gdańska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej.
 
Całkowita wartość projektu to 2 958 393,00 PLN. Wysokość dofinansowania z funduszy unijnych – 2 082 820,00 PLN. Projekt planowany jest na 3 lata – do końca 2011 roku.  
 
W ramach projektu realizowane będą następujące działania:
– wykonanie portalu informacyjnego o turystyce biznesowej,
– opracowanie materiałów promocyjnych – katalogu obiektów konferencyjnych, folderu, filmu reklamowego
i prezentacji multimedialnej oraz innych materiałów promocyjnych,
– przeprowadzenie badań dotyczących dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 – 2011,
– udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM,
w Brukseli EMIF oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego,
– organizacja cyklu podróży studyjnych dla branżowych dziennikarzy zagranicznych i biur podróży,
– promocja oferty regionu w międzynarodowej prasie (CIM, CAT Publications, wydawnictwa targowe, Bedouk, MICE Poland) i Internecie,
– organizacja cyklu szkoleń dla branży turystycznej pt. „Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych”,
– utworzenie i promocja produktów turystyki biznesowej
– udział w międzynarodowych sieciach współpracy – ICCA (International Congress & Convention Association)  i MPI (Meeting Professionals International) .
 
Podmiotem odpowiedzialnym za realizację przedsięwzięcia jest wyodrębniona komórka GOT – Gdańsk Convention Bureau, która zgodnie z porozumieniem zawartym między GOT a Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.
 
Jesteśmy przekonani, że planowana kampania promocyjna przyniesie oczekiwane rezultaty i przyczyni się do wzrostu liczby imprez biznesowych organizowanych w Gdańsku i Pomorzu oraz znaczącego wzrostu turystów, przybywających do Gdańska w celach biznesowych.
 

Źródło: GOT

Wynajem sali konferencyjnej – o czym warto wiedzieć?
Organizacja udanej konferencji to zadanie wymagające staranności i przemyślanego planu. Jednym z jej...
Ciekawe miejsca na wakacje
Zbliżają się wakacje, pora urlopów i luźniejszych dni. Jest wiele miejsc, gdzie warto się wybrać, by...
Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.
Zapewne nie raz marzy nam się żeby gdzieś pojechać, a niejednokrotnie chcieli byśmy już gdzieś tam być....
Gdańsk? niezwykłe miasto i jego atrakcje
Gdańsk jest jednym z najpiękniejszych miast w Polsce, a jego atrakcje mogą oczarować każdego. Gdańsk...
Q Hotel Grand Cru Gdańsk
Q Hotel w Gdańsku zaprasza do samego centrum miasta, nad Motławę. To miejsce dla osób, które cenią komfort,...
Gdańsk...warto odwiedzić
Gdańsk jest piątym co do wielkości miastem Polski. Sprawdź dlaczego warto je odwiedzić