Hotel Star Dadaj *** Resort & Spa
Barczewo
Villa Beata - Noclegi Nowy Sącz
Nowy Sącz
Hotel Diva SPA
Kołobrzeg
Grill-Bar ANETA
Tyniec Mały
· Amadeus Hotel Platform przyspieszy transformację branży, udostępniając sieciom hoteli narzędzia wzmacniające wartość marki, usprawniające funkcjonowanie, zwiększające obroty oraz obniżające koszty
· Nowy raport „Hotels 2020: Beyond Segmentation”, opracowany przez Fast Future Research, przedstawia radykalne zmiany kształtujące oczekiwania przyszłych gości hotelowych oraz działania, które muszą podjąć hotele, aby osiągnąć sukces w erze zmian
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, poinformował o udostępnieniu Amadeus Hotel Platform – scentralizowanego, zdolnego do obsługi wielu placówek rozwiązania, które zrewolucjonizuje funkcjonowanie hoteli.
Rozwiązanie, zbudowane w oparciu o jedną, kompleksową bazę danych i dostępne w modelu SaaS (Software as a Service – oprogramowanie jako usługa), łączy systemy centralnej rezerwacji, zarządzania placówką i globalnej dystrybucji w jedną w pełni zintegrowaną platformę. Oferując jednolity, aktualizowany w czasie rzeczywistym obraz wszystkich obszarów prowadzonej działalności, Amadeus Hotel Platform umożliwia hotelarzom świadczenie nowatorskich usług, generowanie dodatkowych przychodów oraz szybkie reagowanie na zmiany rynkowe w odpowiedzi na pojawiające się nowe trendy, zachowania i potrzeby klientów.
Amadeus Hotel Platform stanowi rewolucję w informatyce dla hoteli i dystrybucji usług turystycznych. Zapewni firmom hotelarskim elastyczność i adaptację do dynamicznych zmian zachodzących w tym sektorze. Rozwiązanie, oparte na unikalnej, wykorzystującej otwarte technologie architekturze, pozwala hotelarzom skoncentrować się na swojej działalności, nie zaś na obsługujących ją rozwiązaniach technologicznych. Umożliwia usprawnienia operacyjne na wszystkich poziomach i jednocześnie usuwa techniczne bariery globalnej ekspansji. Ogromne doświadczenie firmy Amadeus w zakresie przeprowadzania udanych migracji i wdrażania newralgicznych dla działania firm aplikacji, gwarantuje hotelarzom możliwość współpracy z najlepszym w swojej klasie partnerem.
– Amadeus Hotel Platform stworzyliśmy po to, aby efektywnie wspierać sieci hotelowe w rozwiązywaniu ich strategicznych problemów. W dzisiejszych realiach rynkowych kluczową sprawą jest zdolność infrastruktury informatycznej do wspierania globalnego rozwoju i ekspansji przy jednoczesnym zapewnianiu efektywności operacyjnej. Dysponując wszechstronną wiedzą o sektorze handlowym, możemy aktywnie wspierać naszych klientów w eliminacji ograniczeń technicznych za pomocą rozwiązania, które pozwoli w pełni wykorzystać możliwości nowych technologii, a zarazem zmienić koszty stałe w zmienne. Chcielibyśmy, by hotelarze mogli skoncentrować się na niezbędnych transformacjach i wykorzystaniu nowych możliwości w sposób najbardziej dla siebie odpowiedni – powiedział Philippe Chérèque, wiceprezes firmy Amadeus ds.handlowych.
Jednocześnie z premierą rozwiązania, firma Amadeus przedstawiła nowy raport branżowy pod tytułem „Hotels 2020: Beyond Segmentation” (http://www.amadeus.com/hotelit/beyond-segmentation.html), prognozujący preferencje hotelowego gościa w przyszłości oraz analizujący możliwości dostosowania się firm hotelarskich do zmian. Raport, opracowany przez niezależną firmę badawczą Fast Future Research, kwestionuje tradycyjną segmentacją klientów branży hotelarskiej i zapowiada jej zastąpienie przez złożone portfolio usług. Owa radykalna zmiana oznacza dla firm hotelarskich konieczność zindywidualizowania oferty dla poszczególnych gości zgodnie z ich preferencjami.
– Obserwujemy odejście od sztywno określonych segmentów klientów w kierunku zindywidualizowanych usług. Te wymagać zaś będą od hoteli działania spersonalizowanego, opartego na komunikacji i dostarczaniu informacji. Coraz większego znaczenia nabierać więc będzie dysponowanie właściwymi rozwiązaniami technologicznymi, pozwalającymi spełniać oczekiwania gości i wyróżniającymi markę na rynku – mówi Rohit Talwar, dyrektor generalny Fast Future Research.
Raport zawiera zarówno informacje o charakterze ilościowym, jak i jakościowym i opiera się na badaniach specjalistów, opiniach ekspertów oraz ankietach dotyczących przyszłych strategii i modeli biznesowych dla branży. Badaniami ankietowymi objęto 600 respondentów z całego świata, z których 42% pracuje w branży turystycznej.
Wszystkie rozwiązania informatyczne firmy Amadeus przeznaczone dla hoteli oparte są na otwartych technologiach i standardach branżowych, umożliwiając firmom hotelarskim korzystanie z rozwoju technologii i zapewnianie konkurencyjności. Udostępnienie rozwiązania Amadeus Hotel Platform oraz wzmocnienie zespołów zajmujących się informatyką dla hoteli w Europie i USA stanowi potwierdzenie zaangażowania firmy Amadeus na rzecz światowej branży hotelarskiej.
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 200 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com
Źródło: PR
hotele turystyka linie lotnicze branża turystyczna prom Amadeus przewoźnicy kolej rozwiązania technologiczne
Czy wiesz, że najmniejszy podróżnik ma zaledwie kilkanaście centymetrów, a swoją bazę do wypadów na wszystkie kontynenty świata ma w Polsce? Poznaj Wesołego Wieżowca, uśmiechniętego globtrotera, który odwiedził kilkaset miejsc na świecie. więcej...
Malowniczy Ustroń leży w województwie śląskim. Najbardziej znany jest z licznych uzdrowisk i sanatoriów, z których chętnie korzystają seniorzy. Do miejscowości, która rozpościera się po obu stronach wartkiej Wisły, przyjeżdżają także całe rodziny. Tutaj atrakcji naprawdę nie brakuje, dlatego właśnie ten kierunek warto obrać zarówno na krótki weekendowy wypad, jak i na nieco dłuższy urlop. Co zwiedzić w Ustroniu i z jakich udogodnień turystycznych skorzystać zimą oraz latem? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym artykule! więcej...
Jeśli właśnie kupiłeś używany samochód, musisz pamiętać o jego przerejestrowaniu. To obowiązkowa czynność, której niedopełnienie wiąże się z karą finansową. Jak i gdzie przerejestrujesz samochód? Jakie dokumenty będą Ci potrzebne i ile czasu warto zarezerwować na takie formalności? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu. więcej...
Góry są piękne i stanowią doskonała propozycję na wakacje. Dla wielu osób wędrowanie po górach to dawka ogromnej inspiracji, do spełniania siebie. więcej...
Łamigłówki to sposób na rozwój logicznego myślenia oraz treningu inteligencji przestrzennej dla dzieci i dorosłych. To również świetna zabawa dla każdego. Na rynku istnieje wiele rodzajów tego typu gier, a jedną z popularniejszych form są łamigłówki drewniane. więcej...