Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
SEM/SEO w branży turystycznej online - pozycjonowanie w branży turystycznej Turystyka noclegi
     SEM/SEO w branży turystycznej online - pozycjonowanie w branży turystycznej

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

SEM/SEO w branży turystycznej online - pozycjonowanie w branży turystycznej

2008-08-12

Czy niezawodność pozycjonowania naturalnych wyników (Search Engine Optimization) w wyszukiwarkach internetowych słabnie?

W jakim stopniu marketing wyszukiwarek (Search Engine Marketing) jest nasycony tematyką z branży turystycznej?

W jaki sposób marketing marki będzie nadal wpływał na marketing wyszukiwarek w e-turystyce?

Czy niezawodność pozycjonowania naturalnych wyników w wyszukiwarkach jest coraz mniejsza? Czy wśród tak licznych i ugruntowanych na rynku marek, jak i tych które dopiero zaczynają stosować SEO jest jakiekolwiek miejsce dla nowych uczestników? Większość specjalistów ds. marketingu w branży turystycznej jest zdania, że potencjał SEO trzeba wykorzystać w 100%.

 

W jakim stopniu SEM jest nasycony tematami związanymi z turystyką? Inteligentna reklama może okazać się zbawienna, wdrażanie strategiczne, tzw. dayparting, czyli w tym przypadku dostosowania reklamy do pory dnia oraz techniki przekierowania (retargeting techniques) pozwolą właściwie wykorzystać budżet przeznaczony na reklamę internetową.

 

, dyrektor eCommerce Hyatt Hotels, wskazuje na wzrost kosztów i poziomu konkurencji w ostatnich latach: w 2005 roku, średnia stawka maksymalnego kosztu kliknięcia (CPC) wyniosła 25 centów; w 2006 roku wzrosła do 35 centów; rok później w 2007 roku podskoczyła do 0.89$, a obecnie wynosi średnio1.25$.

 

W jaki sposób marketing marki będzie nadal wpływał na marketing wyszukiwarek w tej branży? Do 15% ruchu stanowią wyszukiwania znanych marek w głównych wyszukiwarkach internetowych. Jak zatem mniejsze firmy mają sobie radzić konkurując z dobrze ugruntowanymi już segmentami rynku?

Narni Illagan Koder, starszy menadżer firmy Google, zauważył, iż model PPC stanie się istotny nie tylko z punktu widzenia konwersji, ale także - w kreowaniu świadomości marki i lojalności użytkowników wobec niej.

Źródło: hotelmarketing.com, oprac. Agnieszka Jabłońska, hotelnews.pl

 

 

Greg Johnson



turystyka reklama pozycjonowanie branża turystyczna


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Jak wybrać buty trekkingowe?

2017-11-15

Jak wybrać buty trekkingowe?

Odpowiednio dobrane buty to podstawa górskiego ekwipunku. Gwarantują wygodę i poprawiają bezpieczeństwo każdego kroku, zapewniając właściwą przyczepność do podłoża. Jak wybrać model, który posłuży nam przez lata? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? więcej...

Jak znaleźć dobry nocleg w stolicy?

2017-11-10

Jak znaleźć dobry nocleg w stolicy?

Warszawa jest jednym z tych miast, które przyciąga do siebie najwięcej osób. Każdego dnia przybywają tutaj tysiące turystów, ale również biznesmanów. Większość z nich przyjeżdża do stolicy co najmniej na kilka dni, muszą więc znaleźć jakieś atrakcyjne miejsca noclegowe. Gdzie najlepiej ich szukać? Jakie cechy powinno posiadać dobre miejsce noclegowe w Warszawie, czy też w jej pobliżu? więcej...

Najciekawsze szlaki w Beskidzie Niskim

2017-11-10

Najciekawsze szlaki w Beskidzie Niskim

Planując wypoczynek w górach oprócz wypadu w Sudety czy Tatry warto rozważyć wyjazd w Karpaty, zwłaszcza w część Beskidu Niskiego, który pokrywa się z Beskidem Sądeckim. Jest to idealne miejsca na wypoczynek z rodziną, a nawet z małymi dziećmi, ponieważ klimat w tym paśmie górskim jest zrównoważony. więcej...

Rozpoczęcie sezonu narciarskiego w Livigno!

2017-10-30

Rozpoczęcie sezonu narciarskiego w Livigno!

Skipass w cenie wynajmu od 2.12.2017 do 23.12.2017! więcej...

Pomysł na biznes - ubrania myśliwskie

2017-10-24

 Pomysł na biznes - ubrania myśliwskie

Coraz częściej założenie własnego biznesu jest jedyną szansą na zarobienie większych pieniędzy w relatywnie krótkim czasie. Niestety wzrost popularności samozatrudnienia sprawia, że na rynku zaczyna się robić coraz ciaśniej, szczególnie w przypadku popularnych branż. Z tego względu warto poszukać niszy, w której moglibyśmy stosunkowo bezpiecznie rozwijać swoje przedsiębiorstwo - jest to szczególnie ważne wówczas, gdy nie posiadamy doświadczenia biznesowego. Dobrym wyborem jest zdecydowanie się na świadczenie usług związanych z materiałami hobbystycznymi, np. myślistwem. więcej...