Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
SEM/SEO w branży turystycznej online - pozycjonowanie w branży turystycznej Turystyka noclegi
     SEM/SEO w branży turystycznej online - pozycjonowanie w branży turystycznej

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

SEM/SEO w branży turystycznej online - pozycjonowanie w branży turystycznej

2008-08-12

Czy niezawodność pozycjonowania naturalnych wyników (Search Engine Optimization) w wyszukiwarkach internetowych słabnie?

W jakim stopniu marketing wyszukiwarek (Search Engine Marketing) jest nasycony tematyką z branży turystycznej?

W jaki sposób marketing marki będzie nadal wpływał na marketing wyszukiwarek w e-turystyce?

Czy niezawodność pozycjonowania naturalnych wyników w wyszukiwarkach jest coraz mniejsza? Czy wśród tak licznych i ugruntowanych na rynku marek, jak i tych które dopiero zaczynają stosować SEO jest jakiekolwiek miejsce dla nowych uczestników? Większość specjalistów ds. marketingu w branży turystycznej jest zdania, że potencjał SEO trzeba wykorzystać w 100%.

 

W jakim stopniu SEM jest nasycony tematami związanymi z turystyką? Inteligentna reklama może okazać się zbawienna, wdrażanie strategiczne, tzw. dayparting, czyli w tym przypadku dostosowania reklamy do pory dnia oraz techniki przekierowania (retargeting techniques) pozwolą właściwie wykorzystać budżet przeznaczony na reklamę internetową.

 

, dyrektor eCommerce Hyatt Hotels, wskazuje na wzrost kosztów i poziomu konkurencji w ostatnich latach: w 2005 roku, średnia stawka maksymalnego kosztu kliknięcia (CPC) wyniosła 25 centów; w 2006 roku wzrosła do 35 centów; rok później w 2007 roku podskoczyła do 0.89$, a obecnie wynosi średnio1.25$.

 

W jaki sposób marketing marki będzie nadal wpływał na marketing wyszukiwarek w tej branży? Do 15% ruchu stanowią wyszukiwania znanych marek w głównych wyszukiwarkach internetowych. Jak zatem mniejsze firmy mają sobie radzić konkurując z dobrze ugruntowanymi już segmentami rynku?

Narni Illagan Koder, starszy menadżer firmy Google, zauważył, iż model PPC stanie się istotny nie tylko z punktu widzenia konwersji, ale także - w kreowaniu świadomości marki i lojalności użytkowników wobec niej.

Źródło: hotelmarketing.com, oprac. Agnieszka Jabłońska, hotelnews.pl

 

 

Greg Johnson



turystyka reklama pozycjonowanie branża turystyczna


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Niezbędnik podróżnika autorstwa Beaty Pawlikowskiej!

2017-06-23

Niezbędnik podróżnika autorstwa Beaty Pawlikowskiej!

Długo wyczekiwany poradnik i notes niezbędny na wymarzonej podróży więcej...

Pełen relaks. Zobacz, co zagwarantuje Tobie prawdziwy wypoczynek.

2017-06-22

Pełen relaks. Zobacz, co zagwarantuje Tobie prawdziwy wypoczynek.

Wybierając meble wypoczynkowe do salonu kierujemy się kilkoma ważnymi zasadami, które sprawiają, że będą nam one służyły przez lata i umilały godziny spędzone w domu. Mebel musi być nie tylko funkcjonalny, ale również ładnie się prezentować. Przede wszystkim sofa bądź narożnik musi pasować kolorystycznie i stylistycznie do reszty pomieszczenia, tak, aby cały pokój wyglądał estetycznie. Bardzo ważny jest również wybór rozmiaru naszego mebla. więcej...

Letnie atrakcje dla seniora, które nie rujnują emeryckiej kieszeni

2017-06-21

Letnie atrakcje dla seniora, które nie rujnują emeryckiej kieszeni

Przed nami gorący sezon wakacyjny. Jakie plany na ten czas mają seniorzy? Z roku na rok jest w nich coraz większa chęć do aktywności i podróżowania. Niestety kieszeń emerycka wciąż świeci pustkami. więcej...

Trzy dni w Bergen

2017-06-21

Trzy dni w Bergen

Jeśli szukać idealnego celu na krótki wypad do Skandynawii, Bergen powinno być jednym z pierwszych wyborów. Walory miasta i jego okolic w połączeniu z morską podróżą wzdłuż południowo-zachodnich wybrzeży Norwegii zapewniają unikalną - nawet jak na Północ - porcję wrażeń. Dodajmy - wrażeń skumulowanych w krótkim czasie. więcej...

Podróżowanie po Nowym Sączu - dlaczego warto wybrać taksówkę?

2017-06-20

Podróżowanie po Nowym Sączu - dlaczego warto wybrać taksówkę?

Planując 3 dniowy weekend w Nowym Sączu doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nasz czas na zwiedzanie i spacerowanie po mieście będzie mocno ograniczony, więcej...