SOFITEL ZAPRASZA DO GRY – 80 CUDOWNYCH NOCY DOOKOŁA ŚWIATA

Maj 2011 rok –  Marka Sofitel zaingurowała oryginalną akcję promocyjną w formie intrygującej, internetowej gry «Around the world with Sofitel: 80 magnifique Nights» (Dookoła świata z Sofitel: 80 cudownych nocy). Ta wyjątkowa inicjatywa została zainspirowana zarówno «Baśniami z tysiąca i jednej nocy», jak i powieścią Juliusza Verne’a[1]. Jest to zaproszenie Sofitel do naśladowania Phileas’a Fogg’a, bohatera powieści Verne’a, który wygrał niesamowity zakład o to, że zdoła w 80 dni odbyć podróż dookoła świata…

 

Na specjalnie stworzonej stronie www.sofitel80nights.com uczestnicy gry mogą poczuć się jak prawdziwi podróżnicy i odwiedzić 120 hoteli w 40 krajach, umieszczonych na interaktywnej mapie świata. Każdy z graczy wypełnia swój osobisty wirtualny dziennik podróży, w którym  tworzy  idealną trasę własnej podróży, obejmującej 8 wybranych lokalizacji hoteli Sofitel. Formularz zgłoszeniowy jest jednocześnie wirtualną pocztówką, która odpowiada 8 miejscom postoju wybieranym przez uczestnika zabawy.

Nagrody to w sumie 80 noclegów w hotelach Sofitel, które będą podzielone pomiędzy 8 zwycięzców, wybranych w losowaniu. Finał zabawy odbędzie się 18 lipca 2011 roku. Główny laureat otrzyma do dyspozycji aż 31 nocy w  dwuosobowym pokoju w wybranych hotelach Sofitel oraz dodatkowo dwa loty na całym świecie, w celu realizacji zaplanowanej podróży marzeń. Pozostałych 7 zwycięzców ma do wykorzystania dla siebie oraz osoby towarzyszącej 7 nocy w jednym z hoteli tej marki.


Gracz  może  zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo, zostając fanem Sofitel na Facebook’u oraz dodatkowo wysyłając do swoich znajomych z Facebook’a  pocztówki z wybranych 8 lokalizacji,  a także zapisując się do AIClub – programu lojalnościowego Grupy Accor. W każdym z tych przypadków, uczestnik zabawy otrzymuje dodatkowe szanse na wygraną.


«Around the world with Sofitel: 80 magnifique Nights» jest promowana w wielu międzynarodowych mediach. Oprócz tradycyjnej reklamie w prasie oraz w internetowych wydaniach magazynu ELLE we Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach, informacja o akcji pojawia się także na portalach poświęconych life style, modzie, designe’owi oraz gastronomii. Poza tym kampania reklamowa akcji jest realizowana na wielu opiniotwórczych stronach internetowych np. CNN, New York Times, Travel + Leisure i Tripadvisor.

Na zakończenie akcji powstanie uniwersalny dziennik podróży, prezentujący wybrane trasy wraz z opisami wydarzeń specjalnych w hotelach Sofitel na całym swiecie, który zostanie opublikowany we francuskim magazynie L’Officiel Voyage.

* * * *

Zasady i informacje dotyczące akcji dostępne na   www.sofitel80nights.com

Sofitel – to najbardziej prestiżowa marka sieci hotelowej Accor i jedna z najbardziej ekskluzywnych na rynku międzynarodowym. Nowe oblicze luksusowej gościnności, przywilej przebywania w niezwykłych miejscach na całym świecie – tak najkrócej można ją scharakteryzować. Reprezentuje ona 126 hoteli w 40 krajach świata. Hotele Sofitel powstają tylko w dużych metropoliach i są w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów – ludzi biznesu oraz szukających odpoczynku i relaksu turystów. Wyróżniają się klasą, wyrafinowaną elegancją, słyną z pięknych wnętrz aranżowanych przez znanych dekoratorów, stref odnowy biologicznej na najwyższym poziomie, restauracji dla smakoszy czy w niektórych przypadkach centrów dla golfistów. W Polsce hotelami marki Sofitel zarządza Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest partnerem strategicznym.

 

 

Odkryj Sofitel na www.sofitel.com

Odkryj AIClub w hotelu Sofitel, program lojalnościowy Accor na www.a-club.com

 


[1] Francuski pisarz, autor powieści « W 80 dni dookoła świata ». Jego książki są wciąż popularne na całym świecie. Powieści Verne są znane  w ponad  4 tysiącach tłumaczeń. Jest to drugim, po Agacie Christie, najczęściej tłumaczonym pisarzem na świecie.

 

No posts found