Szalone ceny – to wakacje w hotelach za pół ceny!

Dobrze zaplanowane wakacje to gwarancja udanego wypoczynku i pięknych wspomnień na cały rok. Warto teraz skorzystać z promocyjnej oferty „Szalone ceny” sieci Accor i zarezerwować za pół ceny pobyt w jednym z komfortowych hoteli m.in. marki Novotel, Mercure i Orbis Hotels w Polsce i na całym świecie. Wystarczy tylko dokonać rezerwacji w dniach 16-22 czerwca, by oszczędzić połowę kosztów związanych z urlopem w wybranym miejscu i cieszyć się atrakcyjnymi wakacjami dla siebie i całej rodziny. 

Jednym z ważnych kryteriów podejmowania decyzji gdzie i jak spędzamy wakacje  – oprócz walorów turystycznych, komfortu, pogody, atrakcji dodatkowych i dojazdu – są finanse. Sztuką jest znalezienie optymalnej oferty letniej, która gwarantuje wysoki standard usług za przystępną cenę oraz szeroki wybór lokalizacji, nieograniczony do jednej miejscowości, regionu, czy kraju. Akcja „Szalone ceny” stwarza szerokie możliwości dla wszystkich planujących wakacje, wycieczki, podróże służbowe i „letnie wypady” w czasie od 8 lipca do 4 września 2011 roku. Na całym świecie turyści i osoby podróżujące mają do dyspozycji setki hoteli marki Pullman, MGallery, Mercure, Novotel, Novotel Suite, Adagio i Orbis Hotels. W Polsce akcja obejmuje w sumie 34 hotele trzech znanych i popularnych marek: Novotel, Mercure, Orbis Hotels (promocja nie dotyczy tylko hotelu Orbis Aria Sosnowiec). Rezerwacji należy dokonywać przez 7 dni – od 16 do 22 czerwca tylko za pośrednictwem internetu: accorhotels.com.

Członkowie AIClub programu lojalnościowego sieci Accor mają dostęp do pełnej bazy rezerwacji „Szalonych cen” na zasadzie „exclusive” już 14 i 15 czerwca. Wystarczy tylko mieć kartę AIClub, by skorzystać w pierwszej kolejności z tej promocyjnej oferty.

Ceny w ramach akcji obejmują noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych, bez śniadania. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie acorhotels.com.

Polacy w sezonie letnim 2011 coraz chętniej wybierają wakacje w Polsce i w Europie – ze względu na konkurencyjność i atrakcyjność lokalnej oferty wakacyjnej, jak i poczucie bezpieczeństwa. Ryzyko związane z egzotycznymi wyprawami do Egiptu i krajów Afryki Północnej oraz niestabilna sytuacja polityczna w tym regionie – to elementy, które decydują o zmianie preferencji „wakacyjnych” oraz kierunku letnich wypraw i podróży. Dzięki „Szalonym cenom” polski turysta może tanio, wygodnie i bezpiecznie spędzić wakacje w hotelach Accor na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem krajów europejskich, gdzie sieć Novotel i Mercure jest bardzo rozbudowana. Planowanie podróży z „Szalonymi cenami” to nieograniczony wybór i duża oszczędność, a także poczucie pewności i spokoju, który czeka na turystów w hotelach sieci Accor.

„Szalone cen” to kontynuacja cyklicznych akcji promocyjnych Grupy Accor. Zawsze cieszą się one dużym zainteresowaniem gości, którzy wykorzystują zarówno szeroki wybór, atrakcyjne lokalizacje hoteli, wysokie rabaty oraz dostępność w sezonie letnim i zimowym. Prosty mechanizm rezerwacji, jasne zasady i pewność co do ostatecznych kosztów – to także zalety promocji z serii „Szalone ceny”.

Akcję „Szalone ceny” lato 2011 wspiera intensywna kampania reklamowa w internecie, na największych portalach ogólnoinformacyjnych, biznesowych oraz branżowych turystyczno-hotelowych. Jest ona skoordynowana z działaniami promocyjnymi w innych krajach. W Polsce kampania online jest zintegrowana z aktywnościami B2C oraz media relations.

Orbis to największa w Polsce firma hotelowa, operująca siecią blisko 60 hoteli, które oferują 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Etap oraz Orbis Hotels, które gwarantują wysoką jakość usług w obiektach o standardzie od jednej do pięciu gwiazdek. W skład Grupy Kapitałowej Orbis wchodzi także firma Orbis Transport, zajmująca się krótko- i długoterminowym wynajmem samochodów.

****

Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 200 hotelami z ponad 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, Ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 i Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.

 

www.accorhotels.com

 

 

No posts found