Przed nami sezon wakacyjny 2009. Mimo że jeszcze dwa miesiące dzielą nas od kalendarzowego lata, to dla branży turystycznej okres natężonych przygotowań właśnie się rozpoczął.
W telewizji pojawiają się reklamy egzotycznych wycieczek, w prasie i w Internecie natomiast coraz częściej zamieszczane są reklamy obiektów hotelowych, biur podróży, przewoźników, czy regionów atrakcyjnych turystycznie. Możliwości na spędzenie atrakcyjnych wakacji jest dużo i bardzo dużo przygotowań do stworzenia niepowtarzalnych ofert cieszących się popularnością wśród turystów.
Branża turystyczna przygotowuje nie tylko kampanie reklamową przed sezonem wakacyjnym, przygotowuje także swoich pracowników do perfekcyjnej obsługi klientów. Klienci hoteli, uczestnicy wycieczek, podróżnicy indywidualni – wszyscy chcę jednego - idealnych wakacji. A co wchodzi w skład idealnych wakacji? Przede wszystkim bogata oferta atrakcji turystycznych w miejscowości uzdrowiskowej, połączonych z doskonałą bazą noclegową i rewelacyjną kuchnią, a więc zapleczem gastronomicznym.
Hotelarze wybierają szkolenia doskonalące umiejętności językowe, przede wszystkim kurs języka angielskiego, dodatkowo podnoszą swoje umiejętności menedżerskie i wybierają szkolenia z doskonalenia zawodowego dla kierowników i pracowników recepcji.
Coraz bardziej popularne są szkolenia animatora czasu wolnego. Pracownik hotelu, czy opiekun wycieczki posiadający certyfikat animatora czasu wolnego to prawdziwy skarb, gdyż osoba taka posiada umiejętności z zakresu tańca, aerobiku, a także umiejętności budowania scenariuszy zajęć w zależności od typu grupy, którą się opiekuje.
Organizatorzy wycieczek w sezonie letnim intensywnie poszukują osób do pracy po szkoleniach z zakresu: pilot wycieczek krajowych i zagranicznych, kierownik wycieczek szkolnych, wychowawca kolonijny, kierownik placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży, ratownik medyczny, instruktor nauki pływania, ratownik wodny.
Także branża gastronomiczna poszukuje dobrze wyszkolonych ludzi do pracy. Wiadomo, iż w czasie wakacji wszelkie ogródki piwne, puby, przydrożne bary, restauracje cieszą się ogromną popularnością i rąk do takiej pracy potrzeba jak w żadnych innych miesiącach w ciągu roku. Pracownicy gastronomi wybierają szkolenia gastronomiczne o tematyce: catering, sommelier, kelner, barman, kucharz.
Dodatkową przyczyną dla której cała branża turystyczna intensywnie szkoli się jest ta, iż tylko poprzez szkolenia na bieżąco można aktualizować trendy panujące w sektorze turystyki. To bardzo ważne, ponieważ powszechnie wiadomo, że turysta to jednostka wymagająca, a często także kapryśna - trzeba zatem doskonale orientować się w tym, jak sprostać oczekiwaniom wymagającego klienta.
Polecamy szkolenia w serwisie www.szkolenia24h.pl. Znajdą tam Państwo obszerny katalog szkoleń, w tym turystyczne, zawodowe, szkolenia darmowe, EFS czy kursy e-learningowe.
M-S-M
urlop turystyka gastronomia turysta wycieczka szkolenia turystyczne hotelarstwo
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...