Targi Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu to największe wydarzenie branży turystycznej w Polsce. W tym roku impreza odbyła się od 19 do 22 października. Wzięło w nich udział ponad 15 tys. wystawców z ponad 20 państw. Międzynarodowe Targi Poznańskie odwiedziło ponad 20 tys. zwiedzających (w tym ponad 9 tys. profesjonalistów podczas dwóch pierwszych dni).
Jednym z największych stoisk na targach było stoisko Nowa Itaka. Stoisko Nowa Itaka otrzymało jedną z nagród ACANTHUS AUREUS przyznawaną za stworzenie „Stoiska najbardziej sprzyjającego strategii marketingowej firmy na targach”. Stoisko zaprojektowała arch. Urszula Kałuzna. Zostało on wykonane przez firmę Elipsa Exhibition Services z Poznania. Wyróżniało się na tle innych nie tylko powierzchnią 105 m kw., ale także eleganckim i przyciągającym uwagę projektem. Podczas Tour Salon odwiedziło je kilka tysięcy zwiedzających.
– Podstawowymi założeniami ekspozycji było wykorzystanie pięknych zdjęć, którymi Itaka wyróżnia się na tle wszystkich firm turystycznych w Polsce. Czysty, elegancki design, wyrafinowana forma – to było dla nas podstawowe założenie tegorocznego projektu – mówi architekt Urszula Kałużna, z firmy Elipsa Design.