Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Trwają zapisy na jubileuszowy TOUR SALON! Turystyka noclegi
     Trwają zapisy na jubileuszowy TOUR SALON!

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Trwają zapisy na jubileuszowy TOUR SALON!

2009-05-04


 

 

 

 

 




Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń wystawców do udziału w największych w Polsce targach turystycznych – Targach Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2009, które w tym roku obchodzić będą jubileusz 20 – lecia.

Do udziału w targach zapraszani są przedstawiciele wszystkich polskich regionów – miasta, gminy, powiaty, a także narodowe organizacje promocji turystycznej z całego świata, biura podróży i touroperatorzy, gestorzy bazy noclegowej, przewoźnicy, itd. Tradycyjnie na targach wyodrębnione zostaną także ekspozycje specjalne: „WySPA Zdrowia”, „Turystyka Biznesowa” oraz „Turystyka Aktywna – Extreme”. W tym roku rozwijany będzie także nowy projekt pod nazwą Port Lotniczy TOUR SALON. Z prognoz wynika, iż zmiany na rynkach globalnych nie będą miały większego wpływu na liczbę firm uczestniczących w najbardziej liczących się dla branży targach turystycznych, jakimi niewątpliwie jest TOUR SALON. Branża myśli perspektywicznie o tym, co będzie w kolejnych latach, nie skupiając się wyłącznie na roku bieżącym. Marketing targowy jest bardzo ważnym, a dla niektórych firm w branży kluczowym elementem strategii promocyjnej. W tym trudnym okresie przemyślane działania wizerunkowe i marketingowe pomagają nie tylko utrzymywać pozycję, lecz wręcz ją umacniaćmówi Magdalena Halicka – Gołębiowska, Dyrektor Targów TOUR SALON.

Wspomnień czar

Na 20 – lecie targów planowanych jest wiele atrakcji i nowości. Będą wśród nich konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, pokazy i wystawy - Chcemy zabrać naszych gości w „podróż sentymentalną” i pokazać, jak TOUR SALON zmieniał się, rozwijał i utrzymywał pozycję lidera na przestrzeni tych wszystkich lat – mówi Magdalena Halicka – Gołębiowska. W tym roku planowane są zmiany m.in. formuły targowych „Nowości”, a także – na życzenie wystawców - konkursu Acanthus Aureus na najlepsze stoisko targowe.

Promocja i biznes

TOUR SALON to z jednej strony miejsce promocji krajów, miast, najnowszych ofert i atrakcji turystycznych, z drugiej zaś targi biznesowe, które mają ułatwić przedstawicielom branży nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i prowadzenie rozmów w jednym miejscu i czasie z klientami i partnerami biznesowymi. Międzynarodowe Targi Poznańskie wprowadzają coraz to nowe rozwiązania, które takie spotkania mają ułatwić. W roku 2009 kontynuowany i rozwijany będzie rozpoczęty ostatnio program wcześniejszego umawiania spotkań z wystawcami, tzw. Business Planner, który umożliwi stworzenie profesjonalnego grafiku rozmów prowadzonych na stoiskach. Nowością będzie z kolei oparty na matchmakingu workshop DISCOVER POLAND w nowatorskiej formule, który jest odpowiedzią na potrzeby rynku i oczekiwania uczestników TOUR SALONU - mówi Ewa Bartkowiak, Dyrektor ds. Organizacji Spotkań Biznesowych MTP.

Partnerskie Pomorze

Trwają ustalenia dotyczące programu wydarzeń towarzyszących. Wśród najważniejszych z pewnością nie zabraknie Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych TOUR FILM. W planach jest także zorganizowana na dużą skalę konferencja, która z pewnością cieszyć się będzie zainteresowaniem branży turystycznej oraz hotelarskiej. Jako Polski Region Partnerski na targach zaprezentuje się Pomorskie, które w roku 2009 było także polskim partnerem berlińskich targów ITB. Wśród wydarzeń przygotowywanych przez region z pewnością znajdzie się wiele atrakcji – prezentacji, degustacji, konkursów i pokazów.

Termin zgłoszeń dla wystawców, który gwarantuje możliwość wyboru najlepszych lokalizacji, upływa 21 maja br.

W tym roku targi TOUR SALON odbędą się w dniach 21 – 24 października br., tradycyjnie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. W tym samym czasie odbędą się także Targi Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL 2009.

TOUR SALON 2008 w liczbach:


  • 749 wystawców…

  • … z 39 krajów

  • 214 wystawców z zagranicy

  • 8.000 mkw. netto

  • 20.000 zwiedzających…

  • … a wśród nich 11.000 profesjonalistów z branży

Więcej informacji: www.tour-salon.pl



Poznań targi targi turystyczne


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

2022-06-15

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

2022-06-08

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

2022-05-31

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

2022-05-25

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

2022-05-25

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...