Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Trzy miasta – jedna promocja w Skandynawii Turystyka noclegi
     Trzy miasta – jedna promocja w Skandynawii

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Trzy miasta – jedna promocja w Skandynawii

2008-11-19

Do końca roku trwać będzie wspólna kampania promocyjna Gdańska, Gdyni i Sopotu w Skandynawii. Realizowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną ma zachęcić mieszkańców Szwecji i Finlandii do weekendowych wypadów do trójmiasta na tzw. city break. Kontynuowana w ten sposób jest promocja z hasłem przewodnim „Gdańsk, Gdynia, Sopot – three cities – one destination”.

Promocja poza szczytem sezonu ma za zadanie skusić turystów do przyjazdu nad Zatokę Gdańską w okresie kiedy ceny usług hotelarskich są korzystniejsze niż latem, a oferta spędzenia kilku dni w naszym regionie jest bardzo atrakcyjna. Jesień i zima to doskonały czas na skorzystanie z bogatej oferty turystyki medycznej oraz spa i wellness. Zbliża się również czas świątecznych i zimowych wyprzedaży, więc turystów ze Skandynawii kampania ma zachęcić do robienia zakupów w kilkunastu centrach handlowych rozmieszczonych w całym trójmieście, jak i w małych galeriach np. bursztynu. Atrakcje kulturalne i historyczne Pomorza zapraszają turystów przez cały rok, więc nie będzie problemu z pogodzeniem „przyjemnego z pożytecznym”.

Tym razem działania promocyjne skoncentrowane są w miastach Turku (Finlandia) oraz Geteborg (Szwecja). Do tych miast Pomorze posiada bezpośrednie połączenie lotnicze dzięki liniom lotniczym Wizz Air, które również włączyły się aktywnie w promocję turystyczną Trójmiasta. Na rok 2009 zaplanowano kolejne wspólne przedsięwzięcia promocyjne w krajach Skandynawskich, które zostały wysoko wypozycjonowane w Strategii Marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015.

Ta kampania oraz plany wspólnej promocji na najbliższe lata to kolejny dowód na dobrą współpracę promocyjną Gdańska, Gdyni, Sopotu oraz Samorządu Województwa Pomorskiego – podsumowuje Mieczysław Struk – Wicemarszałek Województwa Pomorskiego.

Nośniki użyte w kampanii:

- citylighty
- wielkoformatowa reklama zewnętrzna
- reklamy na komunikacji miejskiej
- portale internetowe

Źródło:http://www.prot.pomorskie.info/index.php?id=3&target=198



Gdańsk sopot Gdynia


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Jak wybrać buty trekkingowe?

2017-11-15

Jak wybrać buty trekkingowe?

Odpowiednio dobrane buty to podstawa górskiego ekwipunku. Gwarantują wygodę i poprawiają bezpieczeństwo każdego kroku, zapewniając właściwą przyczepność do podłoża. Jak wybrać model, który posłuży nam przez lata? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? więcej...

Jak znaleźć dobry nocleg w stolicy?

2017-11-10

Jak znaleźć dobry nocleg w stolicy?

Warszawa jest jednym z tych miast, które przyciąga do siebie najwięcej osób. Każdego dnia przybywają tutaj tysiące turystów, ale również biznesmanów. Większość z nich przyjeżdża do stolicy co najmniej na kilka dni, muszą więc znaleźć jakieś atrakcyjne miejsca noclegowe. Gdzie najlepiej ich szukać? Jakie cechy powinno posiadać dobre miejsce noclegowe w Warszawie, czy też w jej pobliżu? więcej...

Najciekawsze szlaki w Beskidzie Niskim

2017-11-10

Najciekawsze szlaki w Beskidzie Niskim

Planując wypoczynek w górach oprócz wypadu w Sudety czy Tatry warto rozważyć wyjazd w Karpaty, zwłaszcza w część Beskidu Niskiego, który pokrywa się z Beskidem Sądeckim. Jest to idealne miejsca na wypoczynek z rodziną, a nawet z małymi dziećmi, ponieważ klimat w tym paśmie górskim jest zrównoważony. więcej...

Rozpoczęcie sezonu narciarskiego w Livigno!

2017-10-30

Rozpoczęcie sezonu narciarskiego w Livigno!

Skipass w cenie wynajmu od 2.12.2017 do 23.12.2017! więcej...

Pomysł na biznes - ubrania myśliwskie

2017-10-24

 Pomysł na biznes - ubrania myśliwskie

Coraz częściej założenie własnego biznesu jest jedyną szansą na zarobienie większych pieniędzy w relatywnie krótkim czasie. Niestety wzrost popularności samozatrudnienia sprawia, że na rynku zaczyna się robić coraz ciaśniej, szczególnie w przypadku popularnych branż. Z tego względu warto poszukać niszy, w której moglibyśmy stosunkowo bezpiecznie rozwijać swoje przedsiębiorstwo - jest to szczególnie ważne wówczas, gdy nie posiadamy doświadczenia biznesowego. Dobrym wyborem jest zdecydowanie się na świadczenie usług związanych z materiałami hobbystycznymi, np. myślistwem. więcej...