Od 9 grudnia TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową, której celem jest pokazanie nowej linii produktowej TUI specjalizującej się w organizowaniu rodzinnych wakacji. TUI Family zastąpi w tej roli Scan Holiday. Kampanii towarzyszy atrakcyjna promocja na rodzinne oferty wyjazdowe, w ramach której dziecko jedzie na wakacje za 0 zł., a dorośli płacą 20% mniej. Promocja potrwa do 31 grudnia.
Nowy spot rebrandingowy zwraca uwagę na fakt, że TUI Family bazując na długoletnim doświadczeniu i sukcesie marki Scan Holiday, przejmuje od niej rolę eksperta w organizowaniu rodzinnych wakacji. Scan Holiday jako pierwszy touroperator na polskim rynku turystycznym zaproponował formę wypoczynku dla rodzin z autorskim programem animacji dla dzieci. Długoletnie doświadczenie i kompetencje w tym względzie znajdują odzwierciedlenie w ofercie TUI, zawartej w katalogu TUI Family.
Wraz z emisją kampanii rebrandingowej trwać będzie promocja, zachęcająca klientów do skorzystania z nowej oferty wyjazdów rodzinnych. W jej ramach dziecko może wyjechać na wakacje za 0 zł, a na dorosłych czeka zniżka w wysokości 20%, jeżeli wykupią wakacje do końca 2010 roku.
TUI Family to nowa linia produktowa skierowana do rodzin z dziećmi. W całorocznym katalogu TUI Family znalazły się kluby Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. W TUI Family skatalogowane zostały także hotele Magic Life przeznaczone dla rodzin aktywnych, lubiących czynnie uprawiać sport. Również w ośrodkach Magic Life, prócz pozostałej obsady, zajęcia będzie prowadził polskojęzyczny animator. W katalogu dostępnych jest łącznie 42 obiekty (34 hoteli z klubami Scan Holiday i 8 hoteli z klubami Magic Life).
Za przygotowanie kreacji kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Spot rebrandingowy będzie emitowany w drugim i trzecim tygodniu grudnia na antenie TVP i stacji tematycznych TVN oraz na kanałach telewizyjnych z pakietu AT Media i Discovery, w tym AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą intensywne działania w Internecie.
TUI Poland Sp. z o.o.
ul. Wołoska 9a
budynek Platinium III
02-538 Warszawa
Tel. +48 22 87436-94
Fax +48 22 87436-93
e-Mail: info@tui-poland.pl
www.tui-poland.pl
Źródło: PR
podróże wycieczki biuro podróży TUI lato 2011 oferta na sezon Lato 2011
Różnego rodzaju przynęty naturalne i zanęty na ryby używane są przez wędkarzy do wabienia oraz łowienia ryb. Różni je rozmiar, ale także zapach zanęty, dzięki czemu doświadczeni wędkarze mogą wybrać najbardziej odpowiedni produkt do danego rodzaju łowienia. więcej...
Turystyka rowerowa jest wspaniałym sposobem na aktywny wypoczynek i zwiedzanie pięknych okolic. więcej...
Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...
Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...
Myślisz, że nie da się wyjechać za granicę, bez ponoszenia wysokich kosztów? Nic bardziej mylnego! Na rynku transportowym znajdziesz mnóstwo firm przewozowych, dysponujących o wiele korzystniejszymi cenami. więcej...