Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Turystyczne zainteresowanie Meksykiem wraca do poziomu sprzed wybuchu epidemii grypy A/H1N1, który dotknął kraj w kwietniu 2009. Turystyka noclegi
     Turystyczne zainteresowanie Meksykiem wraca do poziomu sprzed wybuchu epidemii grypy A/H1N1, który dotknął kraj w kwietniu 2009.

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Turystyczne zainteresowanie Meksykiem wraca do poziomu sprzed wybuchu epidemii grypy A/H1N1, który dotknął kraj w kwietniu 2009.

2009-06-09

Dane Skyscannera pokazują, że liczba wyszukiwań lotów do Meksyku wzrosła o 15,5% od momentu, gdy osiągnęła swój najniższy poziom w marcu 2009 roku, kiedy to obawa o zdrowie powstrzymywała turystów przed odwiedzinami tego kraju.

Pewne biura podróży faktycznie zawiesiły organizowanie wycieczek do Meksyku. Wirus grypy A/H1N1 nie spowodował jednak wielu przypadków śmiertelnych i zakłóceń, których początkowo się obawiano.

Skyscanner regularnie zauważa krótkotrwałe spadki liczby poszukiwań lotów do krajów, w których miały miejsce poważne incydenty czy zagrożenia zdrowia. Spadki te mają charakter chwilowy, a liczby odwiedzających szybko wracają do poziomu sprzed danego wydarzenia.

Barry Smith - współzałożyciel i dyrektor rozwoju Skyscanner powiedział:

Zainteresowanie Meksykiem jest wciąż niższe w porównaniu z poziomem, jakiego byśmy oczekiwali o tej porze roku; jednak dobra wiadomość jest taka, że meksykański przemysł turystyczny wydaje się wracać do poziomu sprzed wybuchu epidemii grypy A/H1N1."

Dane Skyscannera pokazują, że turyści rzadko powstrzymują się przed podróżą do określonej destynacji przez dłuższy czas. Przykładem może być Tajlandia: w grudniu 2008 roku tysiące turystów zostało uziemionych w Tajlandii z powodu politycznych protestów, na skutek których zostały zablokowane dwa największe lotniska Bangkoku. Już tego lata Tajlandia stała się najpopularniejszą daleką destynacją wśród Brytyjczyków. Jej popularność wzrosła o 241% w porównaniu z rokiem ubiegłym."

Źródło: PR



podróże turystyka turysta Skyscanner wyszukiwarka lotów


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

2022-06-15

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

2022-06-08

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

2022-05-31

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

2022-05-25

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

2022-05-25

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...