Polacy nauczyli się już korzystać z dodatkowych dni wolnych w roku, chętnie wyjeżdżali na te krótkie ale intensywne urlopy. Miniony rok obfitował w długie weekendy, co cieszyło najbardziej portfele właścicieli pensjonatów i hoteli. 2009 rok nie dość, że nazwany rokiem kryzysu turystycznego, to jeszcze dodatkowo uboższy w dni kalendarzowego ustawowego wypoczynku.
Mieszkańcy turystyczno – rekreacyjnych miejscowości przeanalizowali noworoczny kalendarz skrupulatnie i niestety wywnioskowali z niego, że dodatkowego zarobku w 2009 roku dla nich nie będzie.
Największą popularnością wśród wyjazdów turystycznych cieszyły się wyjazdy majowe. Były one atrakcyjne nie tylko ze względu na to, że biorąc dodatkowe 2 dni wolnego zyskiwało się aż 9 dni wolnych(2008), ale także dlatego, że najczęściej pogoda pozwalała już na chwytanie pierwszych gorących promieni słońca, co dla turystów wypoczywających nad morzem stanowiło dodatkową atrakcję. W obecnym roku 1 maj wypada w piątek, nie pociesza także fakt, że za 3 maja przysługuje nam ustawowy dzień wolny w innym terminie.
Nie pozostaje nam nic innego, jak pogodzić się z myślą, że beztroskiego danego nam od losu lenistwa w tym roku nie będzie. Jeśli chcemy zatem wyrwać się na kilka dni urlopu w jakieś urokliwe miejsce musimy wykorzystać przysługujące nam dni urlopu pracowniczego.
M-S-M
hotele turystyka turystyka weekendowa baza noclegowa
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...