Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Wakacyjna kampania reklamowa Małopolski Turystyka noclegi
     Wakacyjna kampania reklamowa Małopolski

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Wakacyjna kampania reklamowa Małopolski

2008-07-03

Z końcem czerwca ruszyła wakacyjna kampania Małopolski, pod hasłem „Małopolska. Wykrzesane Wakacje!”. Kampania realizowana jest w ramach działań Samorządu Województwa Małopolskiego. Kreacją zajęła się Agencja Reklamowa Wizard.

Kampania kierowana jest do osób młodych (grupa docelowa 20 – 45 lat), zamieszkałych w większych miastach Polski (liczących ponad 100 tysięcy mieszkańców). Celem kampanii jest upowszechnienie regionu jako miejsca bardzo atrakcyjnego pod względem turystycznym. Tu można spędzić wspaniałe i niezapomniane wakacje. W Małopolsce zawsze witają nas gościnni i uśmiechnięci ludzie. Lato tu jest piękne. Małopolska region, gdzie można zarówno poznać dziedzictwo kulturowe, jak i przemierzać górskie szlaki turystyczne lub spędzić czas nad jeziorem. Można się tu bawić i odpoczywać.

Mediami wspierającymi kampanię jest radio RMF FM, na antenie którego będą emitowane spoty reklamowe oraz portal Onet.pl, zapewniający emisję baneru. Reklama eksponowana jest także na środkach komunikacji miejskiej oraz poprzez karty pocztowe i plakaty. Zakupem mediów zajęła się firma Marketing Plus.

Kampania „Małopolska. Wykrzesane wakacje!” to przykład zastosowania zasad marketingu wirusowego i działań interaktywnych. Odbiorcy kampanii czują, że jest to do nich kierowany jest przekaz. Że to z nimi prowadzony jest dialog. Wszyscy razem mogą się doskonale bawić, w Małopolsce oczywiście. Mogą odkryć w sobie coś z Górala i Krakowiaka. Do wzięcia udziału w akcji zachęcają także szkoły i teatry tańca, które są patronami, a zarazem przyjaciółmi kampanii Małopolska. Wykrzesane Wakacje. Oferując korzystne warunki dla swoich nowych uczniów zachęcają do nauki tańca. A taniec to, poza zabawą, całkiem spory dorobek naszej kultury. Kampania i jej hasło przewodnie obecne jest na blogach, forach internetowych, a z czasem również na portalu Youtube.com.

Do akcji przygotowany został serwis internetowy www.wykrzesanewakacje.pl. Działa on w ramach strony www.visit.malopolska.pl. Można z niego wysłać kartkę z wakacji, pobrać gadżety w postaci tapet i dzwonków na telefon, tapet na ekran komputera oraz wziąć udział w wakacyjnym konkursie na najbardziej „wykrzesane” zdjęcie z wakacji. Co więcej, można nauczyć się kroków Tańca Góralskiego, Zbójnickiego i Krakowiaka. Niedociągnięcia w tańcu będzie można skorygować podczas imprezy ulicznej w Zakopanem, 24 lipca br.
Planowana impreza to poszukiwanie etniczności w nowoczesności. Albo na odwrót. To zacieranie granic pomiędzy ludźmi w różnym wieku, o różnych poglądach i korzeniach. To radość, zabawa i taniec. Coś więcej niż krzesane rytmy. Przecież... czyż nie nosimy w sobie trochę duszy Górala i Krakowiaka?

Autorem kreacji jest warszawska Agencja Reklamowa Wizard: dyrektor kreatywny: Tomasz Seroczyński, copywriter: Karolina Karbownik, art director: Jakub Gajewski.

  • Czas trwania: 26 czerwca – 15 września

http://www.wykrzesanewakacje.pl/

 



turystyka małopolska reklama akcje promocyjne górale


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Paliwo za złotówkę (Centrum Prasowe)

2017-07-25

Paliwo za złotówkę (Centrum Prasowe)

Wakacje to czas częstych wyjazdów. Warto zatem zastanowić się nad bardziej ekonomicznym podróżowaniem, zwłaszcza w kontekście prawdopodobnego wzrostu cen paliw. Rozwiązaniem dla kierowców może być zabieranie ze sobą pasażerów podczas wspólnych przejazdów, aranżowanych np. poprzez serwis BlaBlaCar. Dzięki nowej ofercie, BlaBlaPass, wprowadzonej na platformie w marcu 2017, liczba aktywnych pasażerów zwiększyła się aż o 50%, dlatego umówienie się na wspólną podróż stało się dużo łatwiejsze. więcej...

Jak dobrać rozmiar ramy w rowerze?

2017-07-24

Jak dobrać rozmiar ramy w rowerze?

Rozmiar ramy rowerowej jest jedną z najistotniejszych kwestii, na jakie powinniśmy zwrócić uwagę, kiedy kupujemy swój wymarzony jednoślad. Od tego, jaką ramę wybierzemy, będzie zależał komfort naszej jazdy. Odczujemy to już podczas pierwszej, krótkiej wycieczki rowerowej za miasto. Sprawdźmy zatem na co, zwrócić uwagę, aby nie żałować swojego wyboru. więcej...

Wakacje 2017 we Wrocławiu, czyli jak spędzić letni urlop w mieście?

2017-07-21

Wakacje 2017 we Wrocławiu, czyli jak spędzić letni urlop w mieście?

Wakacje 2017 we Wrocławiu z pewnością nie dadzą nam powodów do nudy. Jeśli planujesz spędzić letni urlop właśnie w tym mieście, sprawdź, na jakie atrakcje warto zwrócić uwagę! Nie zabraknie tu także wydarzeń, które pozwolą nam wypocząć i poczuć się jak na wczasach w odległym zakątku rzeczywistości. więcej...

Dlaczego warto wynająć samochód na wakacje?

2017-07-20

Dlaczego warto wynająć samochód na wakacje?

Usługa wynajmu auta na wakacje stała się nie tylko powszechnie dostępna, ale także bardziej opłacalna. Rozwój branży wynajmu samochodów spowodował, że znacznie obniżyły się koszty jego wypożyczenia w wielu europejskich krajach, w tym także w Polsce. Dzięki czemu na polskim rynku pojawiły się sieciowe wypożyczalnie samochodów, które odpowiadają na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. więcej...

Radisson Blu Resort ***** zostanie otwarty w Świnoujściu

2017-07-19

Radisson Blu Resort ***** zostanie otwarty w Świnoujściu

Radisson Blu, uznana na świecie marka z branży hotelarskiej, ma przyjemność ogłosić otwarcie nowego hotelu Radisson Blu Resort w Świnoujściu. więcej...