Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Wakacyjna kampania reklamowa Małopolski Turystyka noclegi
     Wakacyjna kampania reklamowa Małopolski

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Wakacyjna kampania reklamowa Małopolski

2008-07-03

Z końcem czerwca ruszyła wakacyjna kampania Małopolski, pod hasłem „Małopolska. Wykrzesane Wakacje!”. Kampania realizowana jest w ramach działań Samorządu Województwa Małopolskiego. Kreacją zajęła się Agencja Reklamowa Wizard.

Kampania kierowana jest do osób młodych (grupa docelowa 20 – 45 lat), zamieszkałych w większych miastach Polski (liczących ponad 100 tysięcy mieszkańców). Celem kampanii jest upowszechnienie regionu jako miejsca bardzo atrakcyjnego pod względem turystycznym. Tu można spędzić wspaniałe i niezapomniane wakacje. W Małopolsce zawsze witają nas gościnni i uśmiechnięci ludzie. Lato tu jest piękne. Małopolska region, gdzie można zarówno poznać dziedzictwo kulturowe, jak i przemierzać górskie szlaki turystyczne lub spędzić czas nad jeziorem. Można się tu bawić i odpoczywać.

Mediami wspierającymi kampanię jest radio RMF FM, na antenie którego będą emitowane spoty reklamowe oraz portal Onet.pl, zapewniający emisję baneru. Reklama eksponowana jest także na środkach komunikacji miejskiej oraz poprzez karty pocztowe i plakaty. Zakupem mediów zajęła się firma Marketing Plus.

Kampania „Małopolska. Wykrzesane wakacje!” to przykład zastosowania zasad marketingu wirusowego i działań interaktywnych. Odbiorcy kampanii czują, że jest to do nich kierowany jest przekaz. Że to z nimi prowadzony jest dialog. Wszyscy razem mogą się doskonale bawić, w Małopolsce oczywiście. Mogą odkryć w sobie coś z Górala i Krakowiaka. Do wzięcia udziału w akcji zachęcają także szkoły i teatry tańca, które są patronami, a zarazem przyjaciółmi kampanii Małopolska. Wykrzesane Wakacje. Oferując korzystne warunki dla swoich nowych uczniów zachęcają do nauki tańca. A taniec to, poza zabawą, całkiem spory dorobek naszej kultury. Kampania i jej hasło przewodnie obecne jest na blogach, forach internetowych, a z czasem również na portalu Youtube.com.

Do akcji przygotowany został serwis internetowy www.wykrzesanewakacje.pl. Działa on w ramach strony www.visit.malopolska.pl. Można z niego wysłać kartkę z wakacji, pobrać gadżety w postaci tapet i dzwonków na telefon, tapet na ekran komputera oraz wziąć udział w wakacyjnym konkursie na najbardziej „wykrzesane” zdjęcie z wakacji. Co więcej, można nauczyć się kroków Tańca Góralskiego, Zbójnickiego i Krakowiaka. Niedociągnięcia w tańcu będzie można skorygować podczas imprezy ulicznej w Zakopanem, 24 lipca br.
Planowana impreza to poszukiwanie etniczności w nowoczesności. Albo na odwrót. To zacieranie granic pomiędzy ludźmi w różnym wieku, o różnych poglądach i korzeniach. To radość, zabawa i taniec. Coś więcej niż krzesane rytmy. Przecież... czyż nie nosimy w sobie trochę duszy Górala i Krakowiaka?

Autorem kreacji jest warszawska Agencja Reklamowa Wizard: dyrektor kreatywny: Tomasz Seroczyński, copywriter: Karolina Karbownik, art director: Jakub Gajewski.

  • Czas trwania: 26 czerwca – 15 września

http://www.wykrzesanewakacje.pl/

 



turystyka małopolska reklama akcje promocyjne górale


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Portugalia znów zawita do Warszawy - ósma edycja

2017-05-26

Portugalia znów zawita do Warszawy - ósma edycja

Tydzień Portugalski "Flavours of Portugal" 2017 - największe wydarzenie promujące w Polsce i Europie Centralnej portugalską kulturę, gastronomię i wino - rozpocznie się w ostatni poniedziałek maja. Jego organizatorem, jak co roku, jest Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC). więcej...

Trekking po świecie - jak zmienić marzenie w realną podróż?

2017-05-25

Trekking po świecie - jak zmienić marzenie w realną podróż?

Mateusz Waligóra - PREMIERA: 7 czerwca 2017 Wydawnictwo AGORA, http://wydawnictwoagora.pl/ więcej...

Wakacje na Sardynii - co odkryć na zapomnianej wyspie Włoch?

2017-05-25

Wakacje na Sardynii - co odkryć na zapomnianej wyspie Włoch?

Jedno z najbardziej malowniczych miejsc na świecie. Szmaragdowa wyspa, leżąca nieco na uboczu Włoch, przez co często pomijana ? a przecież ma tyle do zaoferowania! Szmaragdowe Wybrzeże słynące z przepięknych zatoczek w kształcie muszli, Alghero tchnące historią i sztuką, Cagliari, gdzie można zobaczyć flamingi w ich naturalnym środowisku czy Zatoka Orosei słynąca z samotnych zatok i gór, które w tej części wyspy zdają się schodzić wprost do morza. W sumie 1 800 kilometrów nieskazitelnego wybrzeża. Co zobaczyć w każdej jego części? Sprawdźcie! więcej...

Restauracje - klimat w połączeniu ze smakiem

2017-05-24

Restauracje - klimat w połączeniu ze smakiem

Gastronomia to nieodłączny element życia każdego człowieka. więcej...

Bornholm na wyciągniecie ręki

2017-05-23

Bornholm na wyciągniecie ręki

Ta piękna piaszczysta wyspa kusi pięknymi plażami, ciszą, spokojem, widokowymi trasami rowerowym - ciągną się przez całą wyspę i pysznymi wędzonymi śledziami. Teraz dla polskich turystów otwiera się nowa możliwość dotarcia na Bornholm, promy TT Line będą pływać na tę duńską wyspę przez cały sezon letni, w dniach od 24 czerwca do 2 września 2017 roku. Dodatkowo linia ta współpracuje z Novasol, który na Bornholmie ma bardzo bogatą ofertę domów wakacyjnych, każdy kto wynajmie dom otrzyma 25% rabatu przy zakupie biletu na statek. więcej...