Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Wakacyjna oferta trafiła w gusta klientów Turystyka noclegi
     Wakacyjna oferta trafiła w gusta klientów

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Wakacyjna oferta trafiła w gusta klientów

2008-09-18

Rainbow Tours podsumowało sezon wakacyjny i z satysfakcją odnotowało przychód większy o 50 procent niż w minionym roku. Okazało się, że oferta Lato 2008 trafiła w gusta Klientów, ponieważ wyprzedano aż 97% wycieczek.

Wczesne przygotowania, bo aż od grudnia przyczyniły się zwiększonego zainteresowania wycieczkami. Tak zwana przedsprzedaż oferty letniej, dokonywana w okresie od grudnia 2007 do stycznia 2008 opłaciła się. Pod koniec stycznia firma sprzedała już prawie trzydzieści procent programu letniego.

Organizatorzy zwiększyli bazę cztero i pięcio-gwiazdkowych hoteli, czynności te były odpowiedzią na coraz większe wymagania klientów. Po to, aby rozszerzyć i podnieść atrakcyjność ofert przy jednoczesnym zachowaniu przystępnych cen dla Klienta. Z tego też powodu spora część wycieczek objęta była rabatami promocyjnymi, od piętnastu procent do dwudziestu dwóch procent. Klienci mieli również do dyspozycji darmowe ubezpieczenie od rezygnacji.

A jakie wycieczki cieszyły się największym zainteresowaniem? W ofercie w tym roku dużą popularnością cieszyły się zarówno wycieczki do ciepłych regionów europejskich jak i tych dalszych, takich jak Kuba czy Tajlandia. Nowością w katalogu były wakacje na Peloponezie, w Chinach, we Włoszech, Turcji i Czarnogórze. Jednak najbardziej rozchwytywane w tym sezonie były wycieczki do Chin, Hiszpanii, Bułgarii i Egiptu, także do Skandynawi, mimo iż to zimny kraj to juz od kilku sezonów cieszy się ogromnym powodzeniem.

Coraz częściej klienci interesują się tak zwanymi wakacjami objazdowymi z przelotem w wersji tydzień zwiedzania i tydzień pobytu. Zarówno w sezonie 2007 jak i w tym, wycieczki tego typu sprzedały się w stu procentach. Dzięki wprowadzeniu czarterów możliwe było opracowanie różnorodnego programu kilkunastu objazdówek.

W czerwcu sprzedaż wycieczek osiągnęła poziom 24,4 milionów złotych, a w lipcu 44,5 miliona. W porównaniu do okresu w roku ubiegłym jest to wzrost o około 50 procent.



wypoczynek urlop wakacje atrakcje turystyczne


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

2022-06-15

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

2022-06-08

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

2022-05-31

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

2022-05-25

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

2022-05-25

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...