Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Wakacyjna oferta trafiła w gusta klientów Turystyka noclegi
     Wakacyjna oferta trafiła w gusta klientów

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Wakacyjna oferta trafiła w gusta klientów

2008-09-18

Rainbow Tours podsumowało sezon wakacyjny i z satysfakcją odnotowało przychód większy o 50 procent niż w minionym roku. Okazało się, że oferta Lato 2008 trafiła w gusta Klientów, ponieważ wyprzedano aż 97% wycieczek.

Wczesne przygotowania, bo aż od grudnia przyczyniły się zwiększonego zainteresowania wycieczkami. Tak zwana przedsprzedaż oferty letniej, dokonywana w okresie od grudnia 2007 do stycznia 2008 opłaciła się. Pod koniec stycznia firma sprzedała już prawie trzydzieści procent programu letniego.

Organizatorzy zwiększyli bazę cztero i pięcio-gwiazdkowych hoteli, czynności te były odpowiedzią na coraz większe wymagania klientów. Po to, aby rozszerzyć i podnieść atrakcyjność ofert przy jednoczesnym zachowaniu przystępnych cen dla Klienta. Z tego też powodu spora część wycieczek objęta była rabatami promocyjnymi, od piętnastu procent do dwudziestu dwóch procent. Klienci mieli również do dyspozycji darmowe ubezpieczenie od rezygnacji.

A jakie wycieczki cieszyły się największym zainteresowaniem? W ofercie w tym roku dużą popularnością cieszyły się zarówno wycieczki do ciepłych regionów europejskich jak i tych dalszych, takich jak Kuba czy Tajlandia. Nowością w katalogu były wakacje na Peloponezie, w Chinach, we Włoszech, Turcji i Czarnogórze. Jednak najbardziej rozchwytywane w tym sezonie były wycieczki do Chin, Hiszpanii, Bułgarii i Egiptu, także do Skandynawi, mimo iż to zimny kraj to juz od kilku sezonów cieszy się ogromnym powodzeniem.

Coraz częściej klienci interesują się tak zwanymi wakacjami objazdowymi z przelotem w wersji tydzień zwiedzania i tydzień pobytu. Zarówno w sezonie 2007 jak i w tym, wycieczki tego typu sprzedały się w stu procentach. Dzięki wprowadzeniu czarterów możliwe było opracowanie różnorodnego programu kilkunastu objazdówek.

W czerwcu sprzedaż wycieczek osiągnęła poziom 24,4 milionów złotych, a w lipcu 44,5 miliona. W porównaniu do okresu w roku ubiegłym jest to wzrost o około 50 procent.



wypoczynek urlop wakacje atrakcje turystyczne


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

2020-08-06

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. więcej...

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

2020-07-20

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

Firmy szukają doskonałych miejsce na szkolenia więcej...

Hotele biznesowe oraz na konferencyjne

2020-07-20

Hotele biznesowe oraz na konferencyjne

Najlepsze hotele do spotkań biznesowych więcej...

Audyt SEO a pozycjonowanie stron

2020-07-17

Audyt SEO a pozycjonowanie stron

O tym jak ważne jest pozycjonowanie strony internetowej nikogo nie trzeba przekonywać. Jednak do wykonania audytu SEO namawiać już trzeba, a tak naprawdę bez niego nie można prowadzić pozycjonowania. Dlaczego tak niechętnie korzystamy z audytów? Być może nie każda osoba wie, do czego on służy, ale też jakie korzyści może nam przynieść. Przede wszystkim sam audyt to zbiór wielu czynności analitycznych, które mają znaleźć rozwiązania, jakie z kolei pomogą zoptymalizować i pozycjonować stronę. Nie jest to tylko suchy raport, ale wręcz dokładne badanie techniczne samej strony. więcej...