Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię Turystyka noclegi
     Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię

2009-05-20
To hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych - służących odpoczynkowi, estetycznym przeżyciom, edukacji i zdrowiu. W tym roku Gdynia już po raz czwarty w historii w dniach 2 - 5 lipca będzie gospodarzem zlotu najwspanialszych żaglowców świata, uczestniczących w regatach The Tall Ships' Races. Spodziewamy się ponad miliona gości. Stąd hasło tegorocznej kampanii promocyjnej: WIEJJJ DO GDYNI!

Na bilbordach i citylightach w największych ośrodkach w Polsce (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Śląsk, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Lublin, Białystok, Bydgoszcz, Toruń) zawisły plakaty z charakterystycznymi dla miasta motywami - morzem, plażą, żaglami i wiatrem. Hasło kampanii i towarzyszące mu informacje o bogactwie oferty letniej Gdyni mają skusić mieszkańców innych regionów Polski, a także turystów zagranicznych do odwiedzenia Gdyni a nawet zaplanowania dłuższego odpoczynku.

Gdynia, to miasto festiwali muzycznych, teatralnych, plastycznych, koncertów, wystaw, muzeów - także na wodzie, czy imprez sportowych międzynarodowej rangi. A przy tym - marina z propozycjami dla żeglarzy, płetwonurków, liczne baseny pływackie, ścieżki rowerowe pośród zalesionych morenowych wzgórz, Adventure Park z torem dla quadów, ścianką wspinaczkową i parkiem linowym, Golf Park - dla adeptów i zaawansowanych golfiarzy, centrum nauki Experyment, Akwarium z fantastycznymi, egzotycznymi okazami podwodnej fauny i flory, wieże widokowe z których podziwiać można i wręcz należy (!) panoramę miasta, zatoki aż po Hel, do którego można szybko i niedrogo popłynąć tramwajami wodnymi. Tego wszystkiego poza Gdynią, w jednym i to tak pięknym przyrodniczo miejscu - trudno doświadczyć.

Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno - rekreacyjne, które będą miały miejsce latem tego roku w Gdyni:

- Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships' Races 2009 Gdynia,

- Heineken Open'er Festival, Wiejjj do Gdyni

- Ladies' Jazz Festival,

- Festiwal Polskich Filmów Fabularnych,

- Festiwal Kultur Świata Globaltica,

- Beach Party,

- Targi Wiatr i Woda,

- Gdynia Sailing Days,

- oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie.

To główne wydarzenia trzech layoutów graficznych kampanii.

Rozpoczynamy imprezą Cudawianki inaugurującą 20 czerwca 2009 r. cykl gdyńskich imprez letnich LATO ZACZYNA SIĘ W GDYNI. Znajdą się pośród wielu innych m.in. Mistrzostwa Europy w Koszykówce Kobiet czy Gdynia Design Days.

Na potrzeby kampanii outdoorowej zakupiono 1900 nośników. Ekspozycja rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca czerwca. Partnerem kampanii jest firma Clear Channel. Oprócz outdooru zaplanowano reklamę w prasie ogólnopolskiej i materiały BTL. Specjalnie dla potrzeb kampanii zorganizowano 18 maja 2009 roku w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie konferencję z udziałem organizatorów największych imprez, podczas której zaprezentowano szczegóły letniej oferty Gdyni. Dla mieszkańców Warszawy i turystów przygotowano w tym samym dniu akcję promującą Gdynię. Ze względu na bliskość Dworca Centralnego na miejsce dodatkowej promocji wybrano centrum handlowe Złote Tarasy. Tam na gdyńskim stoisku odbyła się prezentacja letniej oferty Miasta a Mistrzynie Polski z drużyny LOTOS PKO BP GDYNIA zaprezentowały się podczas niezwykłego meczu z udziałem publiczności. Tym niestandardowym działaniom komunikacyjnym przygrywał gdyński zespół szantowy. Wystąpiła też grupa tancerzy breakdance - zwiastun Bruk Festival w Gdyni.

Koszt kampanii outdoorowej to 500 000 tys. (dzierżawa nośników, druk plakatów, opracowa-nie graficzne, reklama w prasie, materiały BTL, działania ambientowe). Autorem kreacji graficznej jest gdynianin, absolwent i wykładowca Akademii Sztuk Pięknych Mariusz Waras.

Źródło: www.gdynia.pl



atrakcje turystyczne miasta Gdynia lato w Gdyni urlop w Gdyni noclegi w Gdyni


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

W drugi weekend października ceny wybranych usług turystycznych w Polsce będą o 50 proc. niższe. W akcji biorą udział wszystkie regiony kraju

2017-09-20

W drugi weekend października ceny wybranych usług turystycznych w Polsce będą o 50 proc. niższe. W akcji biorą udział wszystkie regiony kraju

Polacy coraz chętniej podróżują po kraju. Wybierają rodzime kurorty na wypoczynek w wakacje i ferie, ale zwiedzają kraj także podczas zwykłych weekendów poza sezonem. W I połowie 2017 roku krajowe podróże wzrosły o 7 proc. w porównaniu do I połowy 2016 roku. Ministerstwo Sportu i Turystyki i Polska Organizacja Turystyczna chcą ten ruch zintensyfikować - ma temu służyć akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", której trzecia edycja będzie miała miejsce od 6 do 8 października. Zgłosiło się do niej 560 podmiotów oferujących usługi turystyczne. więcej...

Wycieczki szkolne po Europie

2017-09-19

Wycieczki szkolne po Europie

Wycieczki szkolne to jeden z tych powodów, dla których dzieciaki lubią szkołę. Dla każdego z nich to okazja do dobrej zabawy z kolegami i koleżankami z klasy, ale i poznania nowych miejsc, zabytków, tradycji. A jeśli wycieczka odbywa się do Włoch albo Hiszpanii, to są to wspomnienia na całe życie. więcej...

Wrocław w jeden dzień - co koniecznie musisz zobaczyć?

2017-09-19

Wrocław w jeden dzień - co koniecznie musisz zobaczyć?

Wrocław to jedno z najbardziej znanych i najchętniej odwiedzanych przez turystów miast Polski. Wpływa na to jego lokalizacja oraz wielkość ? jest to bowiem zarazem jedno z największych i najludniejszych miast naszego kraju. Wybierając się na jednodniową wycieczkę do Wrocławia, warto ją dokładnie zaplanować, aby mieć możliwość zobaczenia większości oferowanych przez to miasto atrakcji. więcej...

Skazany za żart o bombie w samolocie Small Planet (Centrum Prasowe)

2017-09-18

Skazany za żart o bombie w samolocie Small Planet (Centrum Prasowe)

W listopadzie 2015 r. załoga samolotu Small Planet Airlines lecącego z Warszawy do Hurghady otrzymała informacje o potencjalnym zagrożeniu. Jeden z pasażerów twierdził, że ma ładunek wybuchowy. więcej...

Pożyczka na wyjazd wakacyjny

2017-09-14

Pożyczka na wyjazd wakacyjny

Podjąłeś decyzję o tym, że tegoroczny urlop sfinansujesz częściowo lub w całości ze środków pochodzących z pożyczki pozabankowej? Jeżeli poszukujesz produktu finansowego, który najlepiej będzie odpowiadał Twoim potrzebom rozważ wybór pożyczki online na wyjazd wakacyjny. więcej...