Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię Turystyka noclegi
     Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię

2009-05-20
To hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych - służących odpoczynkowi, estetycznym przeżyciom, edukacji i zdrowiu. W tym roku Gdynia już po raz czwarty w historii w dniach 2 - 5 lipca będzie gospodarzem zlotu najwspanialszych żaglowców świata, uczestniczących w regatach The Tall Ships' Races. Spodziewamy się ponad miliona gości. Stąd hasło tegorocznej kampanii promocyjnej: WIEJJJ DO GDYNI!

Na bilbordach i citylightach w największych ośrodkach w Polsce (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Śląsk, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Lublin, Białystok, Bydgoszcz, Toruń) zawisły plakaty z charakterystycznymi dla miasta motywami - morzem, plażą, żaglami i wiatrem. Hasło kampanii i towarzyszące mu informacje o bogactwie oferty letniej Gdyni mają skusić mieszkańców innych regionów Polski, a także turystów zagranicznych do odwiedzenia Gdyni a nawet zaplanowania dłuższego odpoczynku.

Gdynia, to miasto festiwali muzycznych, teatralnych, plastycznych, koncertów, wystaw, muzeów - także na wodzie, czy imprez sportowych międzynarodowej rangi. A przy tym - marina z propozycjami dla żeglarzy, płetwonurków, liczne baseny pływackie, ścieżki rowerowe pośród zalesionych morenowych wzgórz, Adventure Park z torem dla quadów, ścianką wspinaczkową i parkiem linowym, Golf Park - dla adeptów i zaawansowanych golfiarzy, centrum nauki Experyment, Akwarium z fantastycznymi, egzotycznymi okazami podwodnej fauny i flory, wieże widokowe z których podziwiać można i wręcz należy (!) panoramę miasta, zatoki aż po Hel, do którego można szybko i niedrogo popłynąć tramwajami wodnymi. Tego wszystkiego poza Gdynią, w jednym i to tak pięknym przyrodniczo miejscu - trudno doświadczyć.

Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno - rekreacyjne, które będą miały miejsce latem tego roku w Gdyni:

- Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships' Races 2009 Gdynia,

- Heineken Open'er Festival, Wiejjj do Gdyni

- Ladies' Jazz Festival,

- Festiwal Polskich Filmów Fabularnych,

- Festiwal Kultur Świata Globaltica,

- Beach Party,

- Targi Wiatr i Woda,

- Gdynia Sailing Days,

- oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie.

To główne wydarzenia trzech layoutów graficznych kampanii.

Rozpoczynamy imprezą Cudawianki inaugurującą 20 czerwca 2009 r. cykl gdyńskich imprez letnich LATO ZACZYNA SIĘ W GDYNI. Znajdą się pośród wielu innych m.in. Mistrzostwa Europy w Koszykówce Kobiet czy Gdynia Design Days.

Na potrzeby kampanii outdoorowej zakupiono 1900 nośników. Ekspozycja rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca czerwca. Partnerem kampanii jest firma Clear Channel. Oprócz outdooru zaplanowano reklamę w prasie ogólnopolskiej i materiały BTL. Specjalnie dla potrzeb kampanii zorganizowano 18 maja 2009 roku w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie konferencję z udziałem organizatorów największych imprez, podczas której zaprezentowano szczegóły letniej oferty Gdyni. Dla mieszkańców Warszawy i turystów przygotowano w tym samym dniu akcję promującą Gdynię. Ze względu na bliskość Dworca Centralnego na miejsce dodatkowej promocji wybrano centrum handlowe Złote Tarasy. Tam na gdyńskim stoisku odbyła się prezentacja letniej oferty Miasta a Mistrzynie Polski z drużyny LOTOS PKO BP GDYNIA zaprezentowały się podczas niezwykłego meczu z udziałem publiczności. Tym niestandardowym działaniom komunikacyjnym przygrywał gdyński zespół szantowy. Wystąpiła też grupa tancerzy breakdance - zwiastun Bruk Festival w Gdyni.

Koszt kampanii outdoorowej to 500 000 tys. (dzierżawa nośników, druk plakatów, opracowa-nie graficzne, reklama w prasie, materiały BTL, działania ambientowe). Autorem kreacji graficznej jest gdynianin, absolwent i wykładowca Akademii Sztuk Pięknych Mariusz Waras.

Źródło: www.gdynia.pl



atrakcje turystyczne miasta Gdynia lato w Gdyni urlop w Gdyni noclegi w Gdyni


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

2020-09-14

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

Nadal wiele osób kojarzy czas wypoczynku głównie z wakacjami. Rzeczywiście lipiec i sierpień są najcieplejszymi miesiącami w roku, ale nie oznacza to, że urlop po sezonie wysokim jest pozbawiony zalet. więcej...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

2020-08-06

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. więcej...

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

2020-07-20

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

Firmy szukają doskonałych miejsce na szkolenia więcej...