Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię Turystyka noclegi
     Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię

2009-05-20
To hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych - służących odpoczynkowi, estetycznym przeżyciom, edukacji i zdrowiu. W tym roku Gdynia już po raz czwarty w historii w dniach 2 - 5 lipca będzie gospodarzem zlotu najwspanialszych żaglowców świata, uczestniczących w regatach The Tall Ships' Races. Spodziewamy się ponad miliona gości. Stąd hasło tegorocznej kampanii promocyjnej: WIEJJJ DO GDYNI!

Na bilbordach i citylightach w największych ośrodkach w Polsce (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Śląsk, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Lublin, Białystok, Bydgoszcz, Toruń) zawisły plakaty z charakterystycznymi dla miasta motywami - morzem, plażą, żaglami i wiatrem. Hasło kampanii i towarzyszące mu informacje o bogactwie oferty letniej Gdyni mają skusić mieszkańców innych regionów Polski, a także turystów zagranicznych do odwiedzenia Gdyni a nawet zaplanowania dłuższego odpoczynku.

Gdynia, to miasto festiwali muzycznych, teatralnych, plastycznych, koncertów, wystaw, muzeów - także na wodzie, czy imprez sportowych międzynarodowej rangi. A przy tym - marina z propozycjami dla żeglarzy, płetwonurków, liczne baseny pływackie, ścieżki rowerowe pośród zalesionych morenowych wzgórz, Adventure Park z torem dla quadów, ścianką wspinaczkową i parkiem linowym, Golf Park - dla adeptów i zaawansowanych golfiarzy, centrum nauki Experyment, Akwarium z fantastycznymi, egzotycznymi okazami podwodnej fauny i flory, wieże widokowe z których podziwiać można i wręcz należy (!) panoramę miasta, zatoki aż po Hel, do którego można szybko i niedrogo popłynąć tramwajami wodnymi. Tego wszystkiego poza Gdynią, w jednym i to tak pięknym przyrodniczo miejscu - trudno doświadczyć.

Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno - rekreacyjne, które będą miały miejsce latem tego roku w Gdyni:

- Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships' Races 2009 Gdynia,

- Heineken Open'er Festival, Wiejjj do Gdyni

- Ladies' Jazz Festival,

- Festiwal Polskich Filmów Fabularnych,

- Festiwal Kultur Świata Globaltica,

- Beach Party,

- Targi Wiatr i Woda,

- Gdynia Sailing Days,

- oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie.

To główne wydarzenia trzech layoutów graficznych kampanii.

Rozpoczynamy imprezą Cudawianki inaugurującą 20 czerwca 2009 r. cykl gdyńskich imprez letnich LATO ZACZYNA SIĘ W GDYNI. Znajdą się pośród wielu innych m.in. Mistrzostwa Europy w Koszykówce Kobiet czy Gdynia Design Days.

Na potrzeby kampanii outdoorowej zakupiono 1900 nośników. Ekspozycja rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca czerwca. Partnerem kampanii jest firma Clear Channel. Oprócz outdooru zaplanowano reklamę w prasie ogólnopolskiej i materiały BTL. Specjalnie dla potrzeb kampanii zorganizowano 18 maja 2009 roku w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie konferencję z udziałem organizatorów największych imprez, podczas której zaprezentowano szczegóły letniej oferty Gdyni. Dla mieszkańców Warszawy i turystów przygotowano w tym samym dniu akcję promującą Gdynię. Ze względu na bliskość Dworca Centralnego na miejsce dodatkowej promocji wybrano centrum handlowe Złote Tarasy. Tam na gdyńskim stoisku odbyła się prezentacja letniej oferty Miasta a Mistrzynie Polski z drużyny LOTOS PKO BP GDYNIA zaprezentowały się podczas niezwykłego meczu z udziałem publiczności. Tym niestandardowym działaniom komunikacyjnym przygrywał gdyński zespół szantowy. Wystąpiła też grupa tancerzy breakdance - zwiastun Bruk Festival w Gdyni.

Koszt kampanii outdoorowej to 500 000 tys. (dzierżawa nośników, druk plakatów, opracowa-nie graficzne, reklama w prasie, materiały BTL, działania ambientowe). Autorem kreacji graficznej jest gdynianin, absolwent i wykładowca Akademii Sztuk Pięknych Mariusz Waras.

Źródło: www.gdynia.pl



atrakcje turystyczne miasta Gdynia lato w Gdyni urlop w Gdyni noclegi w Gdyni


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

2 w 1 w czasie wakacji, czyli atrakcyjna praca sezonowa i tanie podróżowanie

2018-07-13

2 w 1 w czasie wakacji, czyli atrakcyjna praca sezonowa i tanie podróżowanie

Czy studenci podczas wakacji mogą tylko wypoczywać? Nie! Mogą także podjąć pracę sezonową, np. w charakterze opiekuna osób starszych. Czy taka praca jest bezpieczna i dlaczego warto ją podjąć? więcej...

Ekwipunek dla podróżnika

2018-07-04

Ekwipunek dla podróżnika

Podróżowanie jest niezwykłą pasją, która pozostawia wspomnienia na całe życie. Aby było ono jeszcze bardziej przyjemne, warto dobrze się do niego przygotować. Nawet jeżeli jest to klasyczna podróż turystyczna to i tak dobrze jest zadbać o własny ubiór tak, aby żadne warunki atmosferyczne nie popsuły nam wyjazdu. Dowiedz się, w jaki sposób wybrać odpowiednią kurtkę, buty oraz plecak idealne na całodzienne wędrówki. więcej...

Z dzieckiem nad morze. Te sposoby umilą urlop

2018-06-20

Z dzieckiem nad morze. Te sposoby umilą urlop

Zaplanowanie wypoczynku z dzieckiem, to wyzwanie dla każdego rodzica. Wybierając się nad Bałtyk, warto zapewnić swoim pociechom odpowiednie atrakcje, aby się nie nudziły. Jak sprawić, żeby dzieci były zadowolone, a rodzic wypoczęty? więcej...

Wakacje w Trójmieście

2018-06-05

Wakacje w Trójmieście

Miłośnicy wakacji nad morzem dzielą się na tych, którzy lubią korzystać z mało uczęszczanych plaż w niewielkich miejscowościach oraz na tych, którzy oprócz plażowania mają w planie zwiedzanie lub imprezowanie. Ci pierwsi wybierają przede wszystkim mało popularne nadmorskie wsie i miasta. Drudzy często decydują się na wyjazd do Trójmiasta, a zwłaszcza Sopotu. Daje on wiele różnych możliwości spędzania czasu, od pływania w Bałtyku, przez poznawanie historycznych zabytków, aż po szalone imprezy w klubach i relaks w Spa. Polecamy przyjazd tutaj bez względu na porę roku - Morze Bałtyckie sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu bez względu na temperaturę, a lokalne atrakcje nigdy nie nudzą i nie wymagają wcale stroju plażowego. więcej...

Idealny pomysł na wakacje - to wakacje w last minute!

2018-06-05

Idealny pomysł na wakacje - to wakacje w last minute!

Już czas zacząć sezon urlopowy i pomyśleć, gdzie chcemy się wybrać i gdzie będziemy mieli pewność na super pogodę. Idealnym pomysłem na wakacje jest właśnie oferta last minute ? dzięki niej nie musimy długo przed wyjazdem planować wypoczynku, możemy spontanicznie wybrać kraj i termin swojego wyjazdu a do tego też zyskamy aż 33% zniżki! więcej...