Teraz użytkownicy Skyscanner oprócz znajdywania najniższych cen lotów mogą również przeczytać najnowsze wieści z branży lotniczej, czerpać inspiracje turystyczne na weekendowe wypady samolotem, a także zasięgać porad dotyczących podróży samolotami.
„Bardzo cieszymy się, że udało się uruchomić serwis wiadomości turystycznych na polskiej stronie Skyscanner. Jest to nasz pierwszy serwis turystyczny poza Wielką Brytanią. Polska jest dla nas bardzo ważnym krajem zarówno z powodu dużej liczby użytkowników jak i dlatego, że mamy tutaj zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów IT, dlatego pragniemy stać się najlepszą witryną dla użytkowników podróżujących samolotami. Wkrótce planujemy uruchomić forum, będziemy mogli wtedy zaprosić polskich użytkowników do dyskusji o pomysłach na podróże” - powiedziała Lara Bayley – Dyrektor PR w Skyscanner.
***
Skyscanner jest najpopularniejszą wyszukiwarką lotów w Europie, pozwalającą na bieżące porównanie cen lotów na ponad 670 tysiącach tras ponad 600 linii lotniczych zarówno niskokosztowych jak i tradycyjnych . Użytkownicy mogą wyszukiwać loty bez wpisywania konkretnych dat lub nawet kierunków lotów. Skyscanner jest dostępny w 20 wersjach językowych i 69 walutach.
Źródlo: PR
podróże turystyka turysta Skyscanner wyszukiwarka lotów
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...