Ostre zmiany nastąpią w kawiarniach, barach i restauracjach. Nie będzie już można palić przy wydzielonych stolikach. Powstaną oddzielne palarnie, które nie przepuszczą dymu do reszty lokalu, ze specjalną drogą wentylacją.
Właściciele nie będą już sami mogli decydować o paleniu w lokalach. Palarnie będą musiały spełniać ostre kryteria - stwierdza Czesław Hoc (PiS) z sejmowej Komisji Zdrowia.
Poseł zaznacza, że projekt powstaje ponad podziałami partyjnymi i nie ma nic wspólnego z polityką. Chodzi tylko o ochronę zdrowia niepalących.
Drugim wyzwaniem dla autorów projektu jest internet, gdzie każdy może reklamować, tanio sprzedawać i kupować tytoń, w tym fajki wodne, szisze. Posłowie chcą zabronić takiej działalności. Niepokoi ich też dostępność papierosów w supermarketach.
Zmienią się opakowania papierosów. Zdaniem komisji, napisy na paczkach papierosów za słabo odstraszają od palenia. Zastąpią je więc zdjęcia zajętych nowotworem płuc i krtani albo ciała w kostnicy.
Restrykcje nie podobają się właścicielom lokali, producentom tytoniu i palącym, którzy nie chcą walczyć z nałogiem. W Polsce pali około 10 mln ludzi.
Źródło: portalspozywczy.pl
hotele restauracje kluby puby kawiarnie bary zakaz palenia
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...