Z-Factor – przełom na rynku turystycznym

Rynek hotelarski w Polsce ewoluuje, a w najbliższym czasie czekają go jeszcze większe zmiany. Ich zapowiedzią jest powiększanie się strefy usług konsultingowych, rosnące zainteresowanie w tej dziedzinie i powstanie nowej firmy w branży – Z-Factor. Wojciech Liszka, jej CEO i założyciel jest przekonany, że to przełomowy moment na rynku.

Powstanie firmy Z-Factor jest odpowiedzią na istnienie powiększającej się niszy na polskim rynku turystycznym. Co prawda, rynek usług konsultingowych w branży hotelarskiej w Polsce wciąż raczkuje i nie ma wielu firm zajmujących się tym zagadnieniem na szeroką skalę. Jednak nowopowstające hotele i dynamiczny wzrost konkurencji będą coraz bardziej wpływać na większe zapotrzebowanie na wyspecjalizowaną wiedzę i operacyjne know-how. Firma Z-Factor (www.zfactor.pl) po raz pierwszy w Polsce w jednym zespole skupia specjalistów o tak bogatym doświadczeniu w każdym obszarze działalności hotelu. To nie tylko profesjonaliści w swojej dziedzinie – zarządzaniu, finansach, promocji i innych, ale przede wszystkim świetnie znający specyficzny polski rynek hotelarski. Każdy z nich posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla najlepszych marek – w tym dla pięciogwiazdkowych obiektów.

 „Mamy wiedzę, narzędzia i możliwości potrzebne hotelom do maksymalizacji przychodów, optymalizacji kosztów i podnoszenia jakości usług. Proponujemy firmom zupełnie nowy, skuteczny standard działania w branży turystycznej i rozległą perspektywę maksymalizacji zysków” – mówi Wojciech Liszka – CEO i założyciel firmy Z-Factor. „Naszą ambicją jest zdobycie i ugruntowanie pozycji lidera rozumiejącego rynek i dostarczającego wysokiej jakości usługi dla hoteli i innych przedsiębiorstw działających w branży turystycznej” – dodaje.

Z-Factor proponuje klientom kompletny wachlarz usług konsultingowych zorientowanych na maksymalizację przychodów hoteli i firm z branży turystycznej. Oferuje usługi obejmujące różne dziedziny promocji marki w tym Public Relations, Social Media i Brand Repositioning, a także Revenue Management, Upselling i 360 Quality. Inne produkty takie jak Test Call Program – zorientowany na podnoszenie skuteczności obsługi w zakresie rezerwacji i konwersji zapytań grupowych oraz Meetings Outlook – narzędzie online do gromadzenia wiedzy o wydarzeniach odbywających się u konkurencji, budowania systemu analiz wspierających działania sprzedażowe i procesy planowania biznesowego, powinny natomiast trafić w zapotrzebowanie większych firm. Więcej n ten temat na: www.zfactor.pl.

Jak branża turystyczna przyjmie nową firmę? „Na świecie konsulting hotelowy istnieje od lat i świetnie funkcjonuje. Na naszym, specyficznym i dość trudnym rynku, także działa ale moim zdaniem nadal brak tutaj szerokiego spojrzenia. Dlatego potencjał firmy Z-Factor w sektorze turystycznym widzę w bardzo szerokim ujęciu. Nie tylko hotele mogą zainteresować się tego typu usługami ale i firmy w różnym stopniu związane z branżą – jak przemysł spotkań, a nawet agencje eventowe i reklamowe, które chcą z dobrego źródła nauczyć się jak współpracować z hotelami” – mówi dr Krzysztof Celuch, Kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej. „Myślę, że w świeżym, szerokim spojrzeniu na rynek tkwi największa siła takiego przedsięwzięcia, a Wojciech Liszka na pewno jest osobą, której warto zaufać w tym zakresie” – dodaje.

Można przypuszczać, że w niedalekiej przyszłości coraz więcej obiektów turystycznych zdecyduje się powierzyć część swoich działań sprzedażowych i promocyjnych profesjonalistom. To może być ważny punkt przełomowy na rynku.

Jak zauważa Wojciech Liszka„To doskonały moment by tego typu działaniem zainteresowały się nie tylko mniejsze firmy bez sieciowego wsparcia, w których brak jest wiedzy operacyjnej i doświadczenia właściwego korporacjom, ale także przedsiębiorstwa, dla których gruntownie przeprowadzone analizy rynkowe będą coraz bardziej istotne do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Już teraz profesjonalne usługi w branży turystycznej budzą coraz większe zainteresowanie. Przyczyną tego może być rosnąca konkurencja, chęć zwiększenia własnych przychodów lub konieczność obniżania generowanych kosztów”.

W obecnej sytuacji w hotele coraz wyraźniej będą musiały odróżniać się od konkurencji i wykorzystywać każdą szansę na zwiększenie swojego udziału w rynku. „Taki stan rzeczy sprzyja przedsięwzięciom takim jak nasze. Wiemy co zrobić żeby wyróżnić się z tłumu i zrobić to na tyle efektywnie by inwestycja przełożyła się na maksymalizację zysku” – dodaje Wojciech Liszka.

Więcej informacji na: www.zfactor.pl

PR

No posts found