Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Zachowanie gości hotelowych - dla hotelarzy najważniejsza jest uczciwość Turystyka noclegi
     Zachowanie gości hotelowych - dla hotelarzy najważniejsza jest uczciwość

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Zachowanie gości hotelowych - dla hotelarzy najważniejsza jest uczciwość

2011-01-05

Norymberga, 05 stycznia 2011 r. - ankieta przeprowadzona przez hotel.info (www.hotel.info ), serwis rezerwacji hotelowych online, wśród hoteli partnerskich w Niemczech i Europie wykazała, że najbardziej ceni się u gości hotelowych ich uczciwość.

Według hotel.info hotelarze najbardziej cenią sobie zatem gości, którzy terminowo regulują rachunki za pobyt, a po ich wyjeździe niczego nie brakuje w pokojach hotelowych. Prawie 100% z ankietowanych hotelarzy uznało ten punkt za "bardzo ważny" albo "ważny".

Uzyskując wynik 95% kolejną z cenionych cech jest niezawodność, np. nieodwoływanie rezerwacji w ostatniej chwili albo przestrzeganie czasów Check-In i Check-out. W opinii hotelarzy trzecie miejsce zajęło uprzejme zachowanie wobec obsługi hotelowej. Ponad ośmiu na dziesięciu managerów hoteli wyraziło taką właśnie opinię.

Czystość i hojność natomiast, chociaż oczekiwałoby się, że to właśnie one uplasują się dość wysoko w wynikach, nie mają, jak się okazuje, aż takiego znaczenia. Podczas gdy ponad 80% hotelarzy uznało jednak "czystość" za cechę "bardzo ważną" i "ważną", mając nadzieję zastać opuszczany przez gości pokój w jako takim porządku, to szczodrość gości nie jest zbyt istotną cechą. Tylko co piąty z ankietowanych uznał napiwki za ważną cechę.

Ankieta została zrealizowana przez hotel.info (www.hotel.info ) wśród niemieckich i europejskich hotelarzy w ramach biuletynu hotelowego. Można w niej było przyporządkować poszczególnym cechom następujące wartości "bardzo ważne", "ważne", "neutralne", "mniej ważne" i "nieważne". W ankiecie wzięło udział ponad 700 hotelarzy.

Źródło informacji: APA-OTS

Serwis Informacji Zleconych PAP



noclegi hotele podróże rezerwacje hotelarze turystka

Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy

2020-05-19

Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy

Warszawa jest miastem, w którym po zakończonych zajęciach uczestnicy konferencji lub szkoleń mogą znaleźć chwilę wytchnienia zwiedzając przepiękne Stare Miasto, Barbakan, lub spacerując po Mariensztacie. Stamtąd już tylko parę kroków na równie urokliwy rynek Nowego Miasta. więcej...

Kraków - perła małopolski magnesem dla biznesu. Wynajem sal w tym mieście

2020-05-19

Kraków - perła małopolski magnesem dla biznesu.  Wynajem sal w tym mieście

Nie potrzeb nikogo przekonywać, że Kraków to jedno z największych polskich miast. Jest ono także jednym z najpiękniejszych miast w całej Europie. Pełniło niegdyś bardzo ważną funkcję w naszym kraju. Ponadto Kraków jest przykładem niesamowitej mieszanki architektonicznej. więcej...

Uroki województwa Świętokrzyskiego - nocleg w Górach Świętokrzyskich

2020-05-19

Uroki województwa Świętokrzyskiego - nocleg w Górach Świętokrzyskich

Pobyt w tak malowniczych i pięknych miejscowościach nie może potrwać jednego dnia. Można spokojnie w Świętokrzyskiem spędzić cały urlop. więcej...

Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu, ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa

2020-05-14

Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu,  ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa

Koronawirus wbrew przypuszczeniom wcale nie zmienił nastawienia Polaków do wypoczynku. Nadal ponad połowa chce wypoczywać w hotelach (55%), nieznacznie więcej osób niż w poprzednich latach planuje wyjazd do apartamentów (16%), za to nie widać znaczącego skoku jeśli chodzi o wypoczynek w odosobnieniu. Wyraźnie za to turyści oczekują nowego podejścia do bezpieczeństwa ? blisko 60% badanych chce, by miejsca noclegowe były certyfikowane pod tym kątem. Takie wnioski płyną z badania ?Nowe oczekiwania gości hotelowych w czasach COVID-19? zrealizowanego na grupie ponad 3,4 tys. osób. więcej...

Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.

2020-05-11

Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.

Zapewne nie raz marzy nam się żeby gdzieś pojechać, a niejednokrotnie chcieli byśmy już gdzieś tam być. W domu ciągłe obowiązki , praca i nieustanna gonitwa, chciało by się zrobić jakiś miły przerywnik, znaleźć jakąś odskocznie od tej codzienności. więcej...