Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Zachowanie gości hotelowych - dla hotelarzy najważniejsza jest uczciwość Turystyka noclegi
     Zachowanie gości hotelowych - dla hotelarzy najważniejsza jest uczciwość

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Zachowanie gości hotelowych - dla hotelarzy najważniejsza jest uczciwość

2011-01-05

Norymberga, 05 stycznia 2011 r. - ankieta przeprowadzona przez hotel.info (www.hotel.info ), serwis rezerwacji hotelowych online, wśród hoteli partnerskich w Niemczech i Europie wykazała, że najbardziej ceni się u gości hotelowych ich uczciwość.

Według hotel.info hotelarze najbardziej cenią sobie zatem gości, którzy terminowo regulują rachunki za pobyt, a po ich wyjeździe niczego nie brakuje w pokojach hotelowych. Prawie 100% z ankietowanych hotelarzy uznało ten punkt za "bardzo ważny" albo "ważny".

Uzyskując wynik 95% kolejną z cenionych cech jest niezawodność, np. nieodwoływanie rezerwacji w ostatniej chwili albo przestrzeganie czasów Check-In i Check-out. W opinii hotelarzy trzecie miejsce zajęło uprzejme zachowanie wobec obsługi hotelowej. Ponad ośmiu na dziesięciu managerów hoteli wyraziło taką właśnie opinię.

Czystość i hojność natomiast, chociaż oczekiwałoby się, że to właśnie one uplasują się dość wysoko w wynikach, nie mają, jak się okazuje, aż takiego znaczenia. Podczas gdy ponad 80% hotelarzy uznało jednak "czystość" za cechę "bardzo ważną" i "ważną", mając nadzieję zastać opuszczany przez gości pokój w jako takim porządku, to szczodrość gości nie jest zbyt istotną cechą. Tylko co piąty z ankietowanych uznał napiwki za ważną cechę.

Ankieta została zrealizowana przez hotel.info (www.hotel.info ) wśród niemieckich i europejskich hotelarzy w ramach biuletynu hotelowego. Można w niej było przyporządkować poszczególnym cechom następujące wartości "bardzo ważne", "ważne", "neutralne", "mniej ważne" i "nieważne". W ankiecie wzięło udział ponad 700 hotelarzy.

Źródło informacji: APA-OTS

Serwis Informacji Zleconych PAP



noclegi hotele podróże rezerwacje hotelarze turystka

Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Czym jest apartament na wynajem?

2021-05-17

Czym jest apartament na wynajem?

Apartamenty na wynajem są budowane w różnych miejscach więcej...

Obóz na Kaszubach - recepta na udane lato dla dzieci

2021-05-05

Obóz na Kaszubach - recepta na udane lato dla dzieci

Kaszuby to przepiękne miejsce, w sam raz na odpoczynek. Region jest niezwykły ze względu na to, że łączy ze sobą góry, jeziora, pagórki, lasy i doliny. Klimat, który tam panuje jest nieporównywalny do innych wokół. więcej...

Eventy online, czyli jak zapewnić rozrywkę pracownikom w niepewnych czasach?

2021-05-04

Eventy online, czyli jak zapewnić rozrywkę pracownikom w niepewnych czasach?

Sytuacja pandemiczna w naszym kraju nie pozostawiła na żadnym przedsiębiorcy suchej nitki. Tak jak każdy kryzys, zweryfikowała siłę wielu biznesów. więcej...

Taxi wodne - niecodzienna alternatywa podróżowania

2021-05-04

Taxi wodne - niecodzienna alternatywa podróżowania

Taxi wodne w Gdyni to rozwiązanie, którym zachwycają się wszyscy przyjeżdżający do Trójmiasta turyści. więcej...

Buty na trudne trasy górskie

2021-03-09

Buty na trudne trasy górskie

Wybór właściwego obuwie w dużej mierze decyduje o powodzeniu wyprawy. Nie chodzi tu tylko o to, czy wrócimy z niej zmęczeni i zniechęceni, czy też szczęśliwi i głodni następnych przygód. Od butów często zależy, czy w ogóle wrócimy. więcej...