Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Zaproszenie na MPI Poland Autumn Meeting w Gdańsku Turystyka noclegi
     Zaproszenie na MPI Poland Autumn Meeting w Gdańsku

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Zaproszenie na MPI Poland Autumn Meeting w Gdańsku

2009-11-12

MPI Poland Club, organizacja zrzeszająca profesjonalnych organizatorów spotkań oraz Gdańsk Convention Bureau zapraszają na pierwszą konferencję organizowaną w Gdańsku MPI Autumn Meeting, która odbędzie się 19 listopada 2009r.pt.:

"Rola przedsiębiorców w promocji destynacji - współpraca między Convention Bureau, a podmiotami prywatnymi".

 

 

 

 

 


 




Podczas konferencji zostanie poruszony nurtujący wiele osób temat współpracy pomiędzy podmiotami prywatnymi, a jednostkami typu convention, odpowiedzialnymi za promocję miejsca - jako centrum turystyki biznesowej. Do dyskusji zaprosiliśmy przedstawicieli środowisk: hotelarskiego, PCO, linii lotniczych, stowarzyszenia branżowego, uczelni wyższej oraz samych convention bureaux.

Rejestracja odbywa się bezpośrednio na stronie www.mpiweb.pl

Poniżej program konferencji:

10:00- 10.20  Rozpoczęcie konferencji

10:20- 11:00  Rola hoteli w promocji destynacji
Agnieszka Najberek
, Director of Sales & Marketing, Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa

11:00- 11:40  Współpraca z Convention Bureau z perspektywy linii lotniczych
Barbara Klary
, Sales Manager Poland, Norwegian Air Shuttle Polska Sp. z o.o.

11:40- 12:10  Przerwa kawowa

12:10- 12:50  Możliwości współpracy stowarzyszenia branży spotkań z Convention Bureau
Marlena Biardzka,
Conference Executive Manager, Warsaw Destination Alliance

12:50- 13:30  Doświadczenia Proffesional Congress Organizer (PCO) we współpracy z krajowymi i zagranicznymi Convention Bureaux
Krzysztof Pobożniak, President Haxel Events & Incentives

13:30- 14:10 Lunch

14:10- 14:50 Spojrzenie z zewnątrz
Elisabeth Hansa
, Head of Marketing & Business Development, Conventions
Congress + Event Graz, Austria

14:50- 15:30 Spojrzenie od wewnątrz
Anna Górska
, Prezes Gdańsk Convention Bureau
Krzysztof Celuch, Kierownik Sekcji Convention Bureau of Poland POT

15:30- 16:00 Dyskusja
16:00  
Podsumowanie i zakończenie spotkania

Koszt uczestnictwa w konferencji:

Koszt uczestnictwa 150 PLN + VAT (183 PLN brutto)

Członkowie MPI 100 PLN + VAT (122 PLN brutto)

Dla wszystkich, którzy zdecydują się przyjechać do Gdańska dzień przed konferencją lub zechcą przedłużyć swój pobyt w Trójmieście, Hotel Radisson Blu przygotował specjalną branżową ofertę- 80 EUR brutto ze śniadaniem za pokój jedno / dwuosobowy.

Konferencja odbędzie się w dniu 19.11.2009r. o godz. 10.00 w Hotelu Radisson Blu,
ul. Długi Targ 19, Gdańsk.
Wstęp po dokonaniu rejestracji na stronie
www.mpiweb.pl

ORGANIZATORZY:
MPI Poland Club oraz Gdańsk Convention Bureau
PARTNER STRATEGICZNY:
Rezidor Hotel Group Polska

Serdecznie zapraszamy do Gdańska!

MPI Poland Club
www.mpiweb.pl

Więcej informacji:
Iwona Kubisz
Komitet Komunikacji MPI Poland Club
E-mail: ikubisz@mpiweb.pl
www.mpiweb.pl

Dodatkowe informacje o MPI Poland:

MPI POLAND CLUB to oddział narodowy stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI) założonego w 1972 roku w USA. Aktualnie w ramach MPI jest zrzeszonych ponad 25 tysięcy profesjonalistów, na co dzień związanych z obsługą wydarzeń biznesowych.

Wizją MPI jest budowanie globalnej społeczność przemysłu spotkań poprzez tworzenie relacji międzyludzkich i kreację nowych idei, pomysłów i miejsc pracy. Celem jest stworzenie organizacji, która wyewoluuje w kierunku międzynarodowej społeczności budującej własne powiązania międzyludzkie.
MPI POLAND CLUB to oficjalny oddział MPI zrzeszających profesjonalistów z całej Polski zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń biznesowych i tworzeniem polskiego przemysłu spotkań.




turystyka biznesowa promocja miast przemysł spotkań promocja gmin


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

2022-06-15

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

2022-06-08

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

2022-05-31

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

2022-05-25

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

2022-05-25

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...